Voorkeur jongen/meisje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm niet echt voorkeur...ten ,minste man man zegt wel dat ie t leuk zou vinden als t een jongen zal zijn. Maar ook met meiden kan ie leuk tutten haha hij is gewoon goed met kids.

Dus bij ons zeggen we: Als t kindje maar gelukkig wordt, wan ook als t een handicap heeft is t welkom.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Zou het leuk vinden als de eerste een meisje is en de tweede een jongen. Eerst maar zwanger worden! hihihi. Hoop dat dat allemaal wil lukken.

Groet Snoozie

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Stiekum heb ik een voorkeur voor een meisje. Weet niet waarom. Ik kan ook veel beter meisjes namen verzinnen en de kleertjes zien er in mijn ogen leuker uit.
    Mijn vriend heeft een lichte voorkeur naar een jongen, hij ziet zichzelf nu al heerlijk voetballen met z'n zoontje.

Nu weet ik wel, dat zodra ik zwanger ben we alleen nog maar hopen dat het gezond en wel ter wereld komt!

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    mijn voorkeur gaat uit naar een jongen.
    mijn man zijn voorkeur is een meisje.

ach, we moeten eerst nog zwanger raken.

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Toen ik zwanger was van Merel* had ik totaal geen voorkeur,ik vond het allebei hartstikke leuk,een jongetje stoer,een meisje tuttig...
    Nu ik bevallen ben van Merel*,die helaas ook weer overleden is :cry: ,heb ik dus wel een voorkeur voor een meisje,waarom weet ik ook niet maar mocht ik nog zwanger raken dan maakt het uiteindelijk niets uit,jongen of meisje,ik zou zo blij zijn als ik maar een gezonde baby in m'n armen kan sluiten!

-x-

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Heel clichematig zeg ik als het kindje maar gezond is. Voorkeur is een groot woord maar mijn man en ik zouden een jongetje wel leuk vinden, maar een kleine meid is net zo welkom uiteraard.

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik vind een meisje heel tof voor de staartjes en kleedjes enzo maar een jongetje is ook tof met autotjes en van die toffe broekjes enzo maar eigenlijk gaat mijn voorkeur naar een meisje maar zou nooit een maand overslaan dat het een jongetjes zou zijn op de kalender en zou ook nooit teleurgesteld zijn als het een jongetje zou worden!
    als het maar gezond is !

8. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    het maakt mij niet uit.
    als het maar gezond is

groetjes honey

Deel Deze Pagina