Een meisje, omdat mijn vriend al 3 jongens heeft uit een eerdere relatie. Maar in de eerste plaats: een gezond kind.
Na het verlies van mijn twee eerste kindjes (eerste kindje heeft half jaar geleefd en tweede is bij 35 weken zwangerschap overleden), kan ik dus aansluiten bij de kreet, als het maar gezond is. De eerste zwangerschap riep ik dit overigens ook, al wist ik toen nog niet wat ik zei. Het was een kreet die er bij hoort. Nu weet ik echt wat ik zeg. Natuurlijk hou je van een kindje dat niet gezond is. Maar het is voor het kind verschrikkelijk om te moeten vechten voor zijn leven. Dit wil ik geen enkel kind meer aandoen. Als jullie snappen wat ik bedoel. Dus het maakt ons helemaal niet uit, ALS HET MAAR GEZOND IS!
Na het verlies van Sterre wil ik vooral een gezond kindje... jongen of meisje... Maar toch... als ik nu geen meisje meer krijg, ik bedoel als ik alleen maar jongens krijg, zal ik toch iets blijven missen - ben ik bang. Maar liever jongens dan nooit meer een kindje krijgen...
het maakt me niet uit of het jongen of meisje word ik zou al blij zijn dat we zwanger mogen raken en het uit mogen dragen het gezond ter wereld brengen welk geslacht het ook is we zullen het alle liefde en zo meer geven gr maria
Ik had vanmorgen een heel akelig gevoel. Ik hoop namelijk heel erg op een meisje en ik zou het zooo gemeen van mezelf vinden als ik teleurgesteld zou zijn als het een jongetje is dus ik probeer mezelf voor te bereiden maar ja ik wil gewoon liever een meid. Mocht t een jongen zijn gaan we ook meteen door voor een 2de.. wel gemeen eigenlijk en TUURLIJK hoop ik op een gezond kindje, maar ja ik kan me gewoon niets voorstellen van een jongentje...
Denk dat het niet egoistisch is, maar naarmate je langer bezig bent maakt het je niks meer uit.. Persoonlijk maakt het me helemaal niks uit! Beide lijkt me super! Nu nog wachten op een wondertje...
ik zou graag een jongen willen omdat we al een meid hebben maar goed als het een meid word ben ik er niet minder gelukkig mee hoor en ik ben al blij als dit kindje wel blijft zitten en maakt me dan ook niet uit wat het gaat worden je mag al blij zijn als het gezond is enzo
Sorry, maar ik kan niet eens een voorkeur uitspreken ... ik hoop op een kindje ... een gezond kindje!
leuk topic.. Pfft ik ben blij dat je niet hoeft te kiezen. Eerst(rond mn 18e) wou ik ECHT geen meisje, vreselijk dacht ik... maar nu helemaal neutraal hoor! De ene keer denk ik dit de andere keer dat...
ik zou graag een meid willen en me vriend een jongen. wat het uiteindelijk is maakt niet uit hoor een gezonde baby maakt me gelukig ongeacht een jonge of een meisje. 7 mei heb ik me 20 wk echo en hopelijk weten we dan wat het wordt.
Gezondheid natuurlijk het allerbelangrijkste! Maar ik denk zelf dat ik meer een jongens-mama ben, weet niet waarom, heb ik gewoon meer mee... Al vind ik meisjes ook wel schattig hoor, weet t eigenlijk gewoon niet...