Mijn zoontje kruipt naar achteren hij is 5 maanden, voorheen legde ik hem op een kleedje, maar die word te klein, hij kruipt overal heen. Kan ik hem nu op de grond laten (laminaat) is dit niet een beetje te koud voor zijn buikje? Hij vind het wel heel leuk. Moet ik ervoor zorgen dat het extra schoon is de vloer. Ik zuig iedere dag en mop om de 2 dagen is dat genoeg?
Hij tijgert bedoel je. Op zijn buik schuiven. Kruipen is voortbewegen op handen en knieën. Lekker op de grond laten tijgeren. Ik heb het nooit anders gehad. Van een beetje stof op de grond krijgt hij niks hoor. Ik stofzuigde echt niet elke dag, maar als je dat doet prima. Extra hoeft echt niet, je houdt het al prima schoon. Dus lekker laten bewegen die kleine. En idd een kleed wordt heel snel te klein.
Lekker laten tijgeren, als hij het te koud vindt aan z'n buikje dan krijg je dat wel te horen! Maar volgens mij is het zo'n inspanning dat hij er geen last van zal hebben (bovendien: ik vind het best warm nu). Wij hebben afgelopen winter tapijttegels over onze parketvloer gelegd, omdat we dat wat lekkerder vonden voor onze kleine man, maar echt nodig was het denk ik niet. Dagelijks stofzuigen en om de dag moppen is schoon zat, volgens mij. Ik vond het zelf in het begin niet prettig als mensen met schoenen aan in de kamer zaten, maar inmiddels heb ik daar ook geen probleem mee.
Lekker laten tijgeren je houd het toch niet tegen! Hij heeft als het goed is ook een romper aan en als hij het koud krijgt geeft hij het wel aan... Op het kinderdagverblijf waar ik werk doen we niet anders want op de grond hebben de kindjes veel meer grip zodat ze weer aan hun ontwikkeling kunnen werken!
Lekker laten kruipen! Ik neem aan dat hij niet in z'n nakie door de kamer kruipt, dus met de kou valt het wel wat mee!
zolang hij een rompertje aan heeft en een paar sokjes dan heeft hij het niet koud hoor. hij moet zich zo inspannen dat hij het vanzelf wel warm krijgt. ik stofzuig iedere dag, dweilen doe ik 2x per week ofzo. zolang er geen vuil op de vloer ligt is het goed (met vuil bedoel ik bv steentjes ofzo die je meer naar binnen loopt of papiertje) dingetjes die hij in zijn mond kan steken. als er is een haartje ofzo ligt,,, maakt echt neit uit. heb btw ergens is gelezen dat kinderen die "te schoon" leven veel sneller ziek worden omdat ze geen bacterien en dergelijke gewend zijn