Voorkeur sterrenbeeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    daarom staan die horoscopen ook altijd onder links en kopjes als 'fun'... net als dat chinese huppeldepup dat je via een tabel kon aflezen wat t geslacht van je kindje zou zijn, klopte bij mij van geen kant, maar jah, dit soort dingen houden me bezig tijdens mn verlof laat maar zeggen haha.
     
  2. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ach ja, voor de fun en onzin kan ik me er wel wat bij voorstellen da je het een beetje volgt, :) je moet iets te doen hebben tijdens je verlof he? (Daarom heb ik nu al hele lijsjes van dingen die ik dan zou kunnen gaa doen, :-D Hoef me niet te vervelen dan!)
     
  3. KleintjeValentijntje

    KleintjeValentijntje Fanatiek lid

    18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Wij krijgen trouwens een steenbokje, of hij moet 2 weken te vroeg geboren worden, dan wordt hij een boogschutter, net als zijn papa ;)
    2 weken te laat een waterman, maar zo lang zullen ze hem niet laten zitten denk ik ;)
     
  4. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Er zijn zoveel dingen die ertoe doen zoals erfelijkheid, opvoeding natuurlijk.
    Maar in een horoscoop kun je, als het je interesseert, ook dingetjes halen. Wat wel handig is is om de hele horoscoop te bekijken met ook de geboortetijd zodat je de ascendant weet en waar de maan in staat dat is ook een groot deel. Dat is ook weer anders dan achterin de Prive of Margriet.
    Mijn zoon is bijv leeuw maar een hele gevoelige, zijn maan staat in vissen. Een datum vind ik zowiezo leuk, omdat je dat je hele leven meedraagt net als je naam.
    Maar als het je allemaal niks interesseert is dat toch prima, ieder zijn eigen interesses. De 1 houdt van Nijntje en de ander van zwarte rompers met doodskopjes. ;)
    Ik fantaseer een beetje en mijmer wat over hoe het kindje misschien zal zijn.
    Zoals je ook kan fantaseren hoe hij/zij eruit zal zien of wat dan ook.
    .
     
  5. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hier een weegschaal, ben 25 sept uitgerekend maar ik hoop stiekum op een maagd :D
     
  6. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    18 April uitgerekend, dus een ram in de maak! :p
    Wordt hij 2 dagen later geboren dan krijg ik een stier! :D
     
  7. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    nou heb ff op die site gekeken maar dat beloofd niet veel goeds..! hahahahaha..
    ik citeer : Hartstochtelijke Schorpioen, een kindje met een hekel aan regels !
    ow jee.. :) ben 7 november uitgerekend en dan zou het een schorpioen worden , mams zelf is boogschutter en paps is steenbok .. !
    goede combi trouwens , boogschutter en steenbok !
     
  8. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Die algemene horoscopen zijn vaak zo vaag dat je er niets uit kunt halen. Er zijn ook astrologen die een persoonlijke horoscoop voor je kunnen maken, daar haal je wel veel persoonlijke informatie uit. En inderdaad, ascendant maakt ook heel veel uit. Dat is eigenlijk hoe je je naar de buitenwereld toe gedraagd en hoe de buitenwereld jou dan ook dikwijls ziet. Als je dan op dezelfde dag bent geboren als een vriendin, kan het dus toch zijn dat je heel verschillend bent. Het ligt ook aan de plaats en het precieze tijdstip waarop je bent geboren.


    Ik krijg trouwens vermoedelijk een weegschaaltje :) Ben zelf kreeft met ascendant leeuw.
     
  9. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als alles goed gaat krijg ik waarschijnlijk een Vissen-kindje, net als zijn/haar papa en oma. Ben 22 feb uitgerekend, maar als hij/zij eerder komt, wordt het een Waterman:
    Waterman 21 jan t/m 18 feb
    Vissen 19 feb t/m 20 maart

    Het maakt me helemaal niks uit!
     
  10. Secretstar

    Secretstar Actief lid

    Hier een leeuw normaal!
    Wss worden zaterdag mn vliezen gebroken als het niet spontaan komt :)
     

Deel Deze Pagina