Ik heb een paar jaar geleden eens een ontzettend gaaf spel gespeeld waar je door middel van voorwerpen en puzzels moest proberen een huis uit te komen. Omdat ik hem graag nog eens wil spelen (ze waren toen nog bezig met het uitbreiden van dat spel) ben ik eens gaan zoeken, maar ik kan hem niet vinden. Wel allerlei andere 'ontsnap het huis spelletjes trouwens', erg leuk Misschien dat iemand hier het spel kent? Ik weet nog dat je in dat spel op een gegeven moment in een garage kwam waar een motor stond die niet werkte, en je moest ook de kelder in en dan had je weer een zaklamp nodig om de deur te vinden. Uiteindelijk bleek je een of andere proefpersoon te zijn van iets, en ik herinner me ook nog dat het spel een online chatmogelijkheid had onderin het beeld. (was een engels spel) Iemand? *duimt*
op www.spelletjes.nl staan er een heeeeeeeeleboel! links in het menu bij avontuur moet je dan kijken.
Bedankt voor het meedenken! Ik heb hem inmiddels gevonden via een 'escape game' forum (jaja, die bestaan ook ) Voor de geinteresseerden, dit spel zocht ik http://www.albartus.com/motas
Ben er ook mee begonnen en kom nu al niet meer verder. Zit nu in de kamer met de loopbrug. Heb de rat al in het diskette bakje maar kan niet verder. Help...haha
Volgens mij niet. Heb de puzzel stukjes in de gleuven gestopt en de rat zit in het diskette bakje...pfff weet het niet meer nu hoor.
ahahha. zover was ik ook. heb de rat ook in die glazen bakken gekregen maar hij bleef maar heen en weer gaan. en verder gebeurde er verder niks
Als je de rat in de bak hebt moet je de brug weer laten zakken ( linker kant brug klikken) Om de rat in de bak te krijgen moet je een aansluitende lijn hebben gevormd in de bak , doe dit door op de tegels te klikken. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is
ik ben weer een kamer verder. wat een gedoe zeg. pak eerst het houd leg onder het apparaat leg terug in openhaard pak dan het ijzer stuk naast de deur leg onder het apparaat en dan weer terug naast de deur hangen.