Mijn kleine man heeft net zijn avondeten gehad. Ik had dit keer zo'n potje 'Naturnes' van nestle met spaghetti bolognaise. Hij was er heerlijk van aan het eten, maar opeens ging hij spugen...alles kwam er achter elkaar uit (kon het opvangen met een doekje) Hij moest ook enorm hoesten. Ik heb hem toen uit zijn kinderstoel gehaald en over mijn knieen gelegd. Toen wat water gegeven en uiteindelijk ging het weer. Mijn vriend was weg dus was ik helemaal alleen. Hoe zou dit nou kunnen? Ik heb hem 's middags wel 1 aardbei gegeven en nu weet ik niet zeker of hij dat fruit al mag hebben (op de borstvoedingssite staat volgens mij nl vanaf een jaar) maar ik hoor meer mensen die dat geven dus dacht 1 kan vast geen kwaad... Hij heeft na het uitspugen wel nog wat yoghurt gehad en dat bleef wel binnen.....
het kan een reactie op de aardbei zijn, ik heb dat zelf ook niet voor een jaar gegeven. Maar zat er niet iets dwars ofzo, dat hij daarvan moest hoesten en toen alles eruit gooide???
Kleine kinderen spugen zo snel, soms kotst mijn zoontje de hele boel onder terwijl hij me ondertussen stralend aan zit te kijken. Ik zou me niet al te ongerust maken, zolang hij verder goed uit zijn ogen kijkt is er waarschijnlijk weinig aan de hand. Gelukkig bleef de yoghurt binnen, heeft hij in ieder geval iets in zijn maag.
hier sluit ik me bij aan, hier eet hij soms ook iets te snel of slikt hij het net te snel door en met 1 kuch vliegt dan de hele boel er weer uit, om vervolgens weer mij aan te kijken wanneer de volgende hap komt
maar hij was wel even van slag...ook erg hoesten maar hij is al lang verkouden... Maar de avondfles ging ook goed, dus hopen dat het goed blijft gaan
Misschien zat het ff dwars. Finn heeft dat nog steeds wel soms. Of hij zit mijn zn hand/vinger te ver in zn mond. En dan idd gewoon verder alsof er niets gebeurd is! Denk trouwens niet dat het van de aardbei is...dan had de reactie gelijk moeten komen.
Gijs heeft dat ook wel eens gehad.. Zo vanuit t niets.. Komt alles er weer uit... Eerder wel met de flessen, maar ook wel met brood eten of warme hap.. Ik denk dat t niet goed valt ofzo.. Vaak na een uurtje "rust" wilde hij wel weer verder eten..