Wiite bonen in tomatensaus

Discussie in 'Voeding' gestart door Angeltje24, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Wij eten vanavond mijn lievelingsrecept..het is heel simpel maar o zo lekker. Rijst met witte bonen in tomatensaus en geruld gehakt. Ik vroeg me af of Nina ook witte bonen in tomatensaus mag eten? De ui, knoflook en peper die er bij gaat doe ik er achteraf pas bij.
    Ik kan dus nergens vinden of ze met deze leeftijd bonen in tomatensaus mogen eten...

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wittebonen mogen ze wel hebben dat eet esmee ook wel is (wiitebonen met snijbonen) en volgens mij mag Nina ook tomaat dus dan lijkt mij dat ze witte bonen in tomaten saus ook wel mag.
    (ik heb zo van gewoon proberen)

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zit er zout in? Zo ja, dan zou ik het niet geven. Zout wordt voor het eerste jaar afgeraden.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wat ik laatst gedaan heb, is een paar boontjes even afgespoeld onder de kraan en toen aan Jelle gegeven... Dan is het sausje eraf, en dus ook een groot deel van het zout. Natuurlijk zit er ook wat zout in de boontjes, maar ze zal ze vast niet elke dag krijgen, toch? ;) Jelle heeft in elk geval heerlijk zitten smullen...

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Kylian heeft dit ook al vrij vroeg met ons meegegeten.

Het is inderdaad verstandig om in de gaten te houden of hij niet teveel zout binnen krijgt maar ik neem eigenlijk ook aan dat je het echt niet elke dag eet. ;)

Hier leuken we trouwens de witte bonen in tomatensaus op met wat groene kruiden een augurkje en zilveruitjes. ;)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina