6 á 7 week zwanger? Wie heeft er al een buik(je)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dolvin, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag 6 week en 5 dagen zwanger. Ik begin al echt een zwangerschapsbuikje te krijgen. We hebben het nog aan niemand vertelt maar, dat duurt niet er lang meer ben ik bang. Ik krijg mijn knoop van mijn spijkerbroek maar amper dicht! Ik vind het best wel eng als ik naar mijn buik kijk. Ik ben tevens gestopt met roken, dus waarschijnlijk speelt dat ook nog mee. Ik eet wel meer dan anders maar, het is ook wel echt een zwangerschapsbuikje. Ik ben benieuwd naar jullie buikjes/verhalen.....

Liefs Dolvin

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger maar heb nog geen zwangerschapsbuikje leuk dat je die al zo snel krijgt dat is mooi ku je lekker showen

liefs

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ben nu dus ruim 8 weken, maar bij 6 weken had ik ook echt al een bukje.
    Draag dus al een week of 2 zwangerschapsbroeken!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou ben nu dus ruim 8 weken, maar bij 6 weken had ik ook echt al een bukje.
    Draag dus al een week of 2 zwangerschapsbroeken!

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh geweldig lijkt me dat hahaha

6. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Wat leuk jullie reacties! Dus het is niet gek om binnen een zwangerschapsbroek te kopen?

7. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    @ Wendelaa ik heb je buikfoto even bekeken. Mijn buik ziet er ook zo uit!

8. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Bij mij zag je eerst echt nix! sinds afgelopen week begin ik te groeien.. spannend...! K hoop dat we het nog even geheim kunnen houden, we willen graag wachten tot na de 1e echo: 13 mrt..

@wendelaa: je hebt wel een mooi buikje!

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee joh!
    Lekker doen, zit veel beter en met een wat langer shirt of trui erover heen zie je er niks van.
    Zal morgen weer eens een foto maken, want hij is dus echt al weer een stukje gegroeid :)

10. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    @ Wendelaa ja doe maar, ben zeer benieuwd!

@ loeloe nog even volhouden. Wij krijgen 4 maart onze eerste echo. Ik wil het dan ook heel graag vertellen aan mijn ouders.....Ik vertel normaal alles aan ze...

11. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    @ Sunlight ik hoop dat je buikje ook snel begint te groeien!

12. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik had toen ook al een buik en kon mn eigen broeken niet eens meer aan. Had met 6 weken al zwangerschapskleding aan, foto van 8 weken staat wil in mn album ;)

13. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @dolvin: Ja ik ook inderdaad! Moet echt goed nadenken voordat ik wat zeg..! Mijn zus is 1,5 week geleden bevallen en die praat over allerlei zwangerschapskwaaltjes waar ik over mee kan praten en dan moet ik net doen of ik er geen ervaring mee heb.. ;) :)
    Spannend he 1e echo, ben zo benieuwd!

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd ik hoop ook dat mijn buikje snel begint te groeien hahaha

liefs

15. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    @ mama van Yeline: heb je foto even bekeken. Mooi buikje hoor! Zit met een BIG smil op de bank. Wat leuk al die reacties...

@ loeloe: ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk vind om niks te zeggen. Vooral nu je zus ook een kleintje heeft. Ik ben helaas enigst kind. Heb altijd alles met mijn ouders besproken. Dus vandaar dat ik het zo moeilijk vind.

16. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    ik ben deze vrijdag 7 weken zwanger maar bij mij nog niet veel te zien... een klein beetje bolling wel zegt mijn man maar is ver niet zichtbaar..ik ben wel slank dus zal dan toch nog even moeten wachten denk ik ;)

17. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Ach jaaaa iedere lichaam is weer anders natuurlijk.

18. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @aruna: kan inderdaad met je postuur te maken hebben, aan de andere kant zou je het dan juist sneller moeten zien. Toch? :D
    ik ben in de eerste weken best veel afgevallen ( van 61,5 naar 57) dus ik denk dat het bij mij daar mee te maken heeft/had.

@dolvin: ik snap dat het dan extra moeilijk is ja! Sterkte ermee! Trouwens, ik vind het ook wel wat hebben hoor, zo'n geheimpje samen ;)

19. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    mss komt het wel omdat ik de laatste 3 dagen niet echt op mijn eet ben.. ik heb niet zo veel honger, soms zo misselijk! en mijn eten smaakt me niet altijd even goed :( het slechte deel aan het zwanger zijn , ach ja het betert wel zeker.. kan eigenlijk niet wachten tot ik een buikje heb , maar het moet in ieder geval nog even wachten tot volgende week want dan ga ik het nieuws vertellen aan mijn ouders :D

20. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    @ Aruna: Wij gaan het volgende week ook aan onze ouders vertellen! Spannend hé? Volgens mij ben jij ook 16 okt uitgeteld of niet?

Deel Deze Pagina