Hallo allemaal, Mijn dochter heeft behoorlijk last van buikkrampen we hebben hele tijd infacol gebruikt maar dat schijnt nu niet meer te helpen. Op aanraden van een osteopaat zijn we donderdag begonnen met Orthiflor Start er zit een schepje bij ik doe 2 schepjes in 1 fles per 24 uur. eerst huilde ze enkel in de avonduren maar sinds vandaag eigenlijk al bijna de hele dag. Iemand hier ervaring mee? Misschien te veel 2 schepjes dat ik misschien maar 1 schepje er in moet doen? We hebben vanmiddag ook maar weer met infacol gestart. Weet iemand of het gelijk helpt Orthiflor of duurd het een paar dagen waar we dan door heen moeten?
Bij mijn jongste hebben we ook orthiflor gebruikt. Hij had veel last van krampjes. Moeilijk om te zeggen of het écht effect had. Het werd iig niet erger. Ook omdat hij AB kreeg, is dit goed om te geven. Sterkte met de krampjes, echt heel vervelend!
Bedankt voor je reactie. Ik zit net te denken ze was vrijdag 11 weken zou ze haar groeispurtje hebben van 3 maanden dat ze daardoor zo aan het huilen is? Als je haar op haar buik legt op jezelf valt ze zo in slaap als je zachtjes op haar ruggetje klopt.
Hier geprobeerd na Infacol, rooibosthee door de fles, cinybaby, en osteopaat. Na 4 dagen een andere baby. Ik verdeelde de helft van de aangeboden dosering over de eerste en laatste fles. Na 1,5 week helemaal geen klachten meer. Het was hier het enige wat echt hielp. Ik gebruik het nu na een half jaar nog steeds, het schijnt heel goed voor de weerstand te zijn. Kleintje is nog nooit ziek geweest, ondanks dat papa en opa en oma wel de griep hebben gehad en dagelijks contact met hem hebben. Misschien toeval, maar hier toch erg goede ervaringen.