voorkeur??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door avd, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij hebben een dochter en mijn voorkeur gaat uit naar nog een meisje, maar zoals iedereen zegt is een jongen ook VAN HARTE WELKOM!!

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wij hoopten stiekum op een meisje en vandaag te horen gekregen een meisje jippie hihi

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wij hebben n zoontje en het lijkt me erg leuk n meisje te mogen krijgen nu! Maar ook n jongens zou leuk zijn voor ons zoontje!!

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb al een meisje en nu weer zwanger.
    3 februari krijg ik te horen wat we nu gaan krijgen.

bij mijn dochtertje wist ik intuitief eigenlijk al dat het een meid was. Dat klopte!
    Maar nu weet ik het echt niet.

Wat ik hoop?
    Soms een meisje, soms een jongen....euhmmm niet echt een voorkeur dus. Lijkt me allebei oké.
    Maar misschien neig ik wel een kleinnn beetje meer naar een jongen toe.. ik heb zelf een hele goede band met mijn broertje en er worden écht alleen maar meisjes geboren binnen mijn kring, dus misschien vandaar!

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja mijn eerste is ook een meid, (was stiekem ook mijn voorkeur toen)
    en nu zegt iedereen.. o ik hoop echt dat het een jongetje wordt !!

nou sorry hoor, maar dat zeg je toch niet !

mij maakt het deze keer echt niet uit, een jongetje is leuk maar een 2e meisje is ook hartstikke leuk...

zoals ik iemand al zei.. Gelukkig heb je het niet voor het kiezen..

als dat zo zou zijn dan zou ik echt geen keuze kunnen maken !

6. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    hey dames,

ikzelf heb twee stoere boys eentje van 8 en eentje van 5 en zijn nu zwanger van de derde...en tsja je hoort iedereen al meteen...ohhh toch nog voor een meid?? nou ja ik zou het idd wel erg leuk vinden na twee jongens, maar nog een stoer ventje erbij is NET zo WELKOM...ik denk namelijk ook altijd van WOW we zijn weer zwanger, wat een wonder weer...als je nagaat hoeveel mensen geen kinderen kunnen krijgen..en hoe verdrietig dat is..ga ik geen voorkeur hebben hoor!!! ben ik allang super blij dat het bij ons mag lukken allemaal

groetjes van anita

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Voor ons maakte het niet echt veel uit maar schijnbaar heb ik door andere een ideaal beeld van een jongen en een meisje... Terwijl het me verder geen bal uit maakt zolang het maar gezond is... Misschien vergelijk ik me teveel met het ideaal beeld...

Wij gaan toch niet voldoen aan het ideaal beeld van een gemiddelde nl want wij willen graag 3 kindjes..

Wij krijgen weer een jongen en we zijn daar super blij mee! Ik wil echt wel nog zo'n lief leuk jongetje die hier al rond loopt! Wie weet krijgen we in de toekomst nog een meisje maar denk dat 3 jongens ook wel erg leuk is!! Zoals ik wel eens om mij heen zie!

8. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    we hadden wel lichte voorkeur, maar toen ik op de echo hoorde dat het weer een jongetje was, was ik als een kind zo blij, want ik kreeg weer een compleet kind! :D

Het geslacht deed helemaal niet meer terzake.

en ik zag vanmorgen foto's van het pas geboren jongetje van mijn collegaatje en dacht meteen weer..ohhh ik wil ook nog zo een!

Deel Deze Pagina