Het gaat vast allemaal wel goed komen, maar ik ben benieuwd hoe jullie dit zouden oplossen: Ik ben vandaag op mijn werk flink beroerd geworden: buikkrampen, misselijk, waarsch virusje. Ivm bezetting ben ik toch blijven werken, gewoon rustig aan. Straks ga ik mijn zoontje van bijna 2jr ophalen bij de gastouder, mijn vriend heeft avonddienst en komt pas rond middernacht thuis. Mijn zoontje is heel actief en zeker na een halve dag gastouder staat hij meestal te springen om met mama te spelen en het liefst te stoeien, over mij heen te lopen en op mij te springen. Normaal heel gezellig, maar vandaag even niet... Ik denk bij mezelf: niet moeilijker maken dan het is, hij is gewoonweg te jong om uit te leggen dat mama vandaag niet zo lekker is en niet kan stoeien. Zal ik hem gewoon voor de tv zetten? Ik neig daar wel toe. Normaal kijkt hij alleen het laatste kwartier voor slapen tv. Of is er toch een manier om hem op deze leeftijd al duidelijk te maken dat vandaag geen wilde-spelletjes-dag is?
Kan je misschien vragen of hij bij de gastouder kan eten? Als dat zou kunnen zou ik dat echt doen En anders lekker voor de tv, dat is echt niet erg voor een keertje. Beterschap!