's avonds huilen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door xxcaatxx, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Hoi Ilja,

we hebben een prachtige dochter en zijn dolgelukkig met haar. 's Nachts, 's morgens en 's middags doet ze het super goed! Ze heeft al een klein beetje een ritme te pakken.
    Maar rond het avondeten begint ze te huilen. Ik geef borstvoeding en 's avonds wil ze ook vaker drinken (wat volgens mij normaal is), maar gaat ook onrustig drinken. Ze blijft vervolgens tot we naar bed gaan af en aan huilen. Ze wil heel dicht bij je zijn dan, of op je pink zuigen (speentje accepteert ze niet). Ook al is ze doodmoe, we krijgen haar niet in haar bedje. We leggen haar er zo goed als slapend in, na het troosten, maar na een paar minuten begint ze weer hartverscheurend te huilen. Gisteren hebben we geprobeerd om haar eens vijf minuten te laten huilen, maar het werd soms even minder om vervolgens gewoon weer aan te zetten. We weten eigenlijk zeker dat ze geen honger heeft en echt moe is. Overdag heeft ze dit dus helemaal niet! We moeten nu 's avonds om de beurt snel eten en 's avonds kunnen we eigenlijk niks...
    Is dit nu het befaamde huil'uurtje'? Wat kunnen we het beste doen?
    Alvast bedankt!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zoals ik het lees kan het met de Bv te maken hebben. het beste kan je je vraag aan onze lactatiekundige voorleggen.
    Zij kunnen je ook direct uitleg geven over clusteren.

Ilja

Deel Deze Pagina