Dimphy is sinds dinsdag niet meer ingebakerd. Nou trekt ze steeds met haar armpjes de speen uit haar mond. Ik heb er een doekje aan zitten, maar ik loop de hele dag en nacht haar het speentje toe te stoppen. Ik wordt er chagarijnig van! Heeft iemand tips hoe ik dit gedrag kan doorbreken? Zijn er meerdere met dit probleem? alvast bedankt. Groet Lianne
Esmee wilde de speen alleen met inslapen, als ze sliep spuugde ze hem uit. Dus ik kan er niet over mee praten. Ik moest wel vaak naar boven voordat ze sliep om de speen er weer in te doen. Ik zou proberen om haar eens te laten huilen, is heel moeilijk. Ik heb het ook gedaan om 23 uur, wilde ze ook alleen met de speen slapen, een paar avonden laten huilen en nu huilt ze helemaal niet meer om 23 uur en gaat zonder speen slapen. Ze wil nu trouwens nooit meer de speen..
En als je dat doekje er nu af haalt? Tymen heeft pas sinds een week ontdekt dat hij de speen er zelf uit kan halen door de ring vast te pakken.
mijn zoontje wil geen speentje...die haalt hem uit zijn mond en gaat er mee zitten spelen en dan gooit hij hem weg
Hoi Lianne, Helaas kan ik je niet echt helpen denk ik maar ik heb bewust geen doekje meer aan de speen zitten. Want als ie dat wel heeft trekt ie aan dat doekje met als gevolg: Speen eruit! Succes. Gr Otje
Nou dat kan nog wel even duren, hier is het soms nog steeds ze kan hem gelukkig nu ook zelf in doen maar soms ligt hij te ver weg en dan is het toch weer mopperen. Heb meerdere spenen in haar bedje liggen soms liggen ze onder het bed in ik doe geen lampje aan, dus ik voel dan waar de speen ligt. Ik denk dat er voor jouw ook niks anders op zit dan wachten tot dit over gaat. Succes
Ik heb nooit een speen in bed, alleen in de box. Soms gebruiken we deze dagen niet, en soms moeten we dat ding elke dag gebruiken (vaak als ze last heeft van dr tandvlees)
Ook ons meisje wil nog steeds de speen, ook 's nachts! erg vervelend! Ik hoop voor jouw dat het niet zo lang gaat duren. Succes!
Lynn heeft voor 's nachts een speen zonder ring. Overdag heeft ze er een met ring en dan ben ik ook de hele tijd de speen aan het zoeken. Trekt hem eruit en gaat ermee gooien.