hoi dames heb vandaag een 20 weken echo gehad. alles was perfect ben erg opgelucht. ben benieuwd hoe zwaar jullie baby was bij deze termijn de mijne is 360 gram zei ze.beetje boven het gemiddelde maar wat is gemiddeld eigenlijk
Er is ons helemaal niet vertelt wat onze uk woog bij de 20 weken echo (nu 1 week geleden) maar hoe bereken ze dat dan?
het verschilt dis echt. @yvon 365 volgens mij na dat alles is gemeten enz. maakt de computer een berekening. dat denk ik tenminste ze doen het niet met een weegschaal dat is zeker )
Idd ze meten van alles op, zetten dat in de comp. Deze rekend dat uit. Ik ben vergeten de lengte te vragen
Aan de hand van maat hoofd, buik en bovenbeen wordt een schatting gemaakt. Ons manneke ligt iets voor qua hoofd en precies op schema wat betreft been en buik. Schatting is 350 gram, dus volgens mij aardig gemiddeld. Je hebt best een aardige marge volgens mij. Alles mag zo'n 2 weken afwijken.
Schatting bij ons vandaag was 346. De kleine was moeilijk te meten doordat hij tegen de baarmoederwand aan lag.
Ik heb de 20-weken echo met 18+4 gekregen en toen was ons meisje 269 gram. Volgens mij wel redelijk gemiddeld.........geen idee eigenlijk!