Ik denk dat ik iets verkeerds gegeten heb. Twee dagen flinke buikpijn en diarree dus ga uit van een buikgriepje.. Dit kan geen kwaad voor de baby toch? Iemand tips wat ik nog zou kunnen doen?
Denk niet dat het kwaad kan, alleen goed opletten of je wel genoeg vocht binnen krijgt. Denk dat het goed uitzieken het beste helpt. Wel zou je ORS zakjes kunnen kopen, dit is een zoet/zout oplossing tegen uitdrogen. Sterkte ermee, hoop dat het snel over is!
Nee, kan geen kwaad. Alleen als je heel ernstig zou uitdrogen. Goed blijven drinken dan komt het goed.
Heb het rond pasen ook enorm gehad. Liep compleet leeg. Toch kleine slokjes blijven drinken. Boulion is ook goed. Beterschap
Ik vind het nu toch wat verontrustend. Nu de vierde dag en nog zoveel buikpijn, af en toe harde buiken en vaak diarree. De baby beweegt overigens prima, maar toch. Gewoon uitzieken?
Maar eventjes gebeld met de VK en ze had al meer telefoontjes gehad met dezelfde klachten. Er heerst een virusje maar inderdaad gevaarloos voor de kleine. En ja, 28 wk alweer.. Het leek gisteren dat ik me voor het laatste 10 wk topic aanmeldde voor Ylana, woensdag haar eerste verjaardag gevierd en nu is het bijna weer zover dat ik me in dat topic kan melden. Verschrikkelijk snel! Soms zelfs irritant snel..
Nee. Afgelopen week had ik het ook van maandag tot donderdag, veel buikpijn diarree en ook nog overgeven, echt vreselijk. Enige waar je echt om moet denken is heel veel drinken want je droogt nu sneller uit. Beterschap!