ziek zijn en niet eten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tamaar, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaar

tamaar Actief lid

21 feb 2006
    111
    0
    0
    Ons mannetje van 1,5 is al 2 dagen hangerig met koorts. Hij drinkt wel veel en eet zijn ontbijtpap maar meer wil er niet in. Ja af en toe een stukje appel. Wat kan ik nu nog meer geven wat ook een beetje vult? Hij heeft wel voldoende plasluiers.

Bedankt alvast.

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    yoghurt of kwark. waarschijnlijk heeft hij ook last van zijn keel.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    zolang ze goed drinken kunnen ze best een tijdje met weinig eten.
    zou inderdaad yoghurt of kwark proberen,of zelfgemaakte groentesoep (aanrader,werkte bij mij als een trein)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    idd zolang hij genoeg drinkt is het gen ramp. haalt hij daarna wle weer in. fruit uit een potje vinden ze ook erg lekker als ze ziek zijn bij mij.. verder eten ze dan ook amper iets. extra pap is ook niet erg

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn dochter is bijna een week flink ziek geweest. Buikgriep en keelontsteking, dus eten zat er niet in.. Ze heeft een kleine week op verdunde flesjes melk geleefd, iets anders hield ze niet binnen. Nu ze weer beter is haalt ze de schade in en werkt alles weer naar binnen :)

Met een zere keel kan thee of verdunde roosvicee met koud water ook lekker zijn.

6. tamaar

tamaar Actief lid

21 feb 2006
    111
    0
    0
    dank jullie wel voor de antwoorden!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.173
    113
    Hij heeft idd waarschijnlijk ook last van zijn keeltje, wat Jesper hier graag dronk toen hij ziek was, was thee met honing. Hij is een jaar geweest, dus dat kan nu wel.

Zolang ze goed drinken is idd het eten iets minder belangrijk.

Deel Deze Pagina