voorkeurshouding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cindypascal, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    helpt het ook als hij duimt.. want hij draait zun hoofd naar rechts omdat hij duimt....

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Geen idee meid, ik zou zeggen bel even naar een osteopaat!

3. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    wij zijn afgelopen week voor de eerste keer bij de osteopaat geweest en ik mpet zeggen ik zie al duidelijk een verbetering.
    rowin kan zijn hoofdje nu ook naar links helemaal plat leggen en doet dit ook heel regelmatig.
    we hoeven over 2 weken pas weer terug te komen en we moeten veel met hem oefenen en stimuleren.
    ik denk dat het perfect gaat zo.

groetjes cindy

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb Eslem nu overdag in de zijligger..ik leeg haar niet helemaal op haar zij maar ietsje schuin omdat ze ingebakerd ligt..maar dat gaat goed eigenlijk..ze ligt dan gewoon met haar hoofdje naar links..en ik merk dat ze steeds vaker ook gewoon uit haar zelf haar hoofdje zo legt..
    Moet wel zeggen dat naar rechts draaien makkelijker lijkt te gaan..maar weet niet of dat ook echt zo is..

vanaf savonds ligt ze trouwens gewoon hoe ze dat zelf wilt..

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat is dus precies onze Rick! Ook een duidelijke voorkeur voor links en niets helpt (bedje draaien, knuffeltjes, hoofdje draaien, noem maar op).... Ook bij Rick bespeur ik nog geen afgeplat hoofd, maar afgelopen maandag op het CB kon de wijkverpleegkundige wel zien dat hij een voorkeur heeft voor links. "Dat is nog niet zo erg" werd er gezegd, ja hè maar als het CB het dus later wel erg vindt is het dus mooi wel al te laat..... :(
    Zou ik met Rick dan toch ook maar naar een Osteopaat gaan.....?

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman draaide haar hoofd makkelijk naar links dan naar rechts, ik dacht ook misschien lijkt het zo, maar het was echt zo haha.
    'S avonds liet ik Iman ook altijd liggen hoe ze wilde, anders sliep ze niet goed.

Deel Deze Pagina