Hier ook alles goed gegaan ze was wel wakker maar ze is ook geslaagd voor de test ! Joepie ! Groetjes en suc 6 !
Voor Lucas ook maar even wat dacht te voelen en te merken was het alweer voorbij... Iets van niks. Was 1 stuiptrekkinkje in z'n slaap en daarna sliep hij weer rustig verder.
mijn dochtertje sliep ook gewoon door rechter oortje was geslaagt linker is 3x gezakt ze krijgt 7 nov een uitgebreide gehoortest in het zk maar ze heeft ook een dubbelzijdig schisis ze begint er wel meer mee te reageren iedereen die geslaagt is gefeliciteerd meiden
Ook Tim heeft doorgeslapen... Maareh.. waarom krijg je die test nu pas? Is toch meestal al in de kraamweek?
Jaime was wakker en zat gewoon wat om haar heen te kijken. Keek naar die wijkverpleegkundige en weer naar mij. Verder heeft ze niets gedaan. Ze is overigens ook geslaagd. Ik vond het trouwens wel onverwacht dat die dame op de stoep stond. Maar had in het zkh ook niet de moeite genomen die papieren van de gemeente door te lezen
ok leuk om al jullie reacties te lezen ik laat wel weten hoe jayden reageerde.hopelijk slaapt hij ook.
@rachel22 wat goed dat ie doorsliep en is ie geslaagt? wij moeten morgen naar het ziekenhuis voor de 4e gehoortest voor der linkeroortje zou mij benieuwen of het nu wel goedgaat ze heeft namelijk dubbelzijdige schisis