Hallo, Weet niet of dit in het juiste gedeelte is... Mijn dochtertje wordt 26 november alweer 2 jaar! Heb al heel internet afgespeurd naar een leuke tekst voor de uitnodiging maar vind niets Heeft iemand een leuk idee? Ik hou het feest de dag erna. Maar zit een beetje te twijfelen over de tijd. Mensen zijn vanaf 10u tot 17u welkom zijn maar tussen 12 en 13.30 slaapt ze... Dus als dan mensen komen hebben ze er niet veel aan. Iemand leuke ideeën?
Mijn dochtertje wordt die dag 1 jaar Voor de uitnodiging heb ik geen tips, ik hou altijd van kort en praktisch (dus weinig origineel). Ik schrijf op de uitnodiging dat mensen welkom zijn van 13.00 tot 16.00 of van 18.00 tot 21.00 (ongeveer,moet nog even kijken wat ik precies doe). Ach, ze wordt 2 jaar oud. Mensen begrijpen het wel als ze moet slapen. En misschien wil/kan ze helemaal niet slapen, dan heb je je druk gemaakt om niks.
ik heb gewoon op de uitnodiging gezet dat mensen welkom waren vanaf 14.30 uur en verder mocht de familie allemaal blijven eten want we krijgen toch niet zoveel bezoek op die dag dus dan wil dat zat.
Wij hadden tegen de mensen gezegt dat ze welkom waren vanaf 3 uur, onze mannen slapen nog tot half 3. En van 3 tot 7 ong vind ik lang genoeg voor een kinderverjaardag
Mijn dochter wordt die dag 4 jaar! Wij hebben op de uitnodiging staan dat ze welkom zijn tussen 14.00 en 20.00 en of ze even willen bellen of en hoelaat ze komen. Groetjess
Wij hadden het volgende: 17 september is de dag dat ik weer een kaarsje uitblazen mag! Dit jaar zijn het er alweer 2, helpen jullie mij mee? Tussen 12.00 - 15.00 uur lig ik op bed, maar buiten deze tijden om is het dolle pret! En dat de vraag of ze willen laten weten of en hoe laat de mensen komen! Succes, laat je even weten wat het geworden is?!