Hoi allemaal, Wat heeft jullie kindje nu allemaal aan s'nachts?en wat voor temperatuur is het dan op het kamertje. Vraag me steeds af of ik haar niet te warm of te koud aankleeden of de temperatuur op haar kamer wel goed is.
rompertje korte mouw, pyama, dikkere slaapzak zonder mouwen, en onder een laken met dekentje. het is in de nacht bij ons in huis zo'n 12 graden nu overdag blote beentjes en een dunnere slaapzak
Romper lange mouw, flenellen pyama en een dikke slaapzak zonder mouwen. Haar kamer is nu nog 18 graden maar dat zal wel niet lang meer duren voordat het kouder word Dekentje heeft ze niet want die wil ze niet
Hemd en onderbroek, pyama, dunne slaapzak en onder een dekbedje ... Temp op haar kamer is 19 graden ..
zoonlief 18 graden,romperlange mouw, pyjamabroek slaapzak met mouw en een dekentje dochterlief precies het zelfde alleen willen we daar nog weleens de verwarming aanzetten zodat het 19 graden is
Op Julie's kamertje is het 19 graden en ze heeft 's nachts een mouwloos rompertje aan en haar Puckabag (nu de herfstversie). Verder geen dekentje.
Hier is het s nachts nu een graad of 15 en ze draagt nu een mouwloze dikke slaapzak een pyama lange mouw en een enkel gedeelte van een seizoenen dekbed. Straks in de diepe winter wordt een graad of 10 en dan komen er lange mouwen aan de slaapzak en het wintergedeelte van het dekbed erbij.
romper zonder mouwen, pyamaatje, slaapzak zonder mouwen en dekbedje waar hij vaak onder vandaan kruipt in zn slaap (hij kruipt altijd omhoog)
Romper pyama en in de Snoozzz. Lakentje en dekentje en hij slaapt heerlijk. Hij kan niet onhoog en naar beneden kruipen en niet op de buik rollen. Hij slaapt heerlijk rustig.
in onze slaapkamer is het altijd het koelst...daar staat nooit de kachel aan, zou niet weten hoevel graden...maar altijd langemouw romper truitje +broekje en sokjes...dekentje is dubbel met laken... Laat em nog steeds met een voorverwarmd bedje slapen...soms doe k de kruik er even bij en die haal ik weg als ikzelf ga slapen..