Hoi allemaal, Het wordt voor ons tijd om een buggy aan te schaffen die makkelijk mee op de fiets kan en op vakantie. Mijn oog is een tijdje terug gevallen op de Chicco Liteway. Hier wilden wij dus voor gaan, maar wilden wachten op de mamamazzeldagen van prenatal zodat het een leuk prijsje zou worden. Maar nu heeft de Prenatal exclusief een Chicco Echo voor 80 euro. Wie kan mij vertellen wat nou precies het verschil is of gewoon je ervaringen met 1 van deze 2.... Thnx alvast!
Ken de Echo niet, heb wel ervaring met de Liteway en vind het voor die prijs gewoon een prima buggy. Klapt soepel in en loopt prima. Ik vond het belangrijkste dat de rugleuning helemaal plat kan (dat kunnen maar enkele buggy's) dus vandaar dat mijn keuze hierop viel.
hier ook de chicco liteway hij heeft er nog niet veel ingezeten maar ik vond ook vooral het voordeel dat die helemaal plat kan ook geen ervaring met de echo
Liteway kan helemaal plat en kan vanaf de geboorte gebruikt worden,dat kan de andere buggy niet. Maar als je kindje iets ouder is maakt dat denk ik niet uit.