Draagzak Ergobaby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roxyroxx, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, dus mijn excuses als t four staat!

Wij hebben een Ergobaby draagzak voor man, zelf heb ik een draagdoek. Nu zat ons lieve moppie gisteren bij papa in draagzak, een uurtje ofzo.
    Daarna gingen we hem in bad doen en zagen we dat hij bij/iets boven zijn knietjes rood was, aan allebei de kanten. We vermoeden dat dit door de draagzak komt.

Heeft iemand dit al eens gehad? En wat is eraan te doen? De draagzak losser maken lijkt mij niet de juiste oplossing omdat hij dan minder steun heeft, klopt dit?

Hellup!

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Had hij er last van in de draagzak? Mijn dochter heeft dit ook wel, maar er geen last van. Zelf heb je ook een sokken randje vaak toch? Ik vind het zelf dus niet zo zorgelijk meestal :)

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nee denk niet dat hij er last van heeft, hij is gewoon lekker rustig in zak en slaapt haha... Schrokken er gewoon best wel van, vandaar dat ik het even postte!

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb ook weleens mega snel slapende dl van mijn rug gehaald omdat haar beentje zo rood was, arm kind, sliep net zo fijn, maar hetis dus niet erg :)

Deel Deze Pagina