voorkomen uitzetting na vonnis spoed!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hollowglade, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wat jammer dat er zoveel mensen zo kortzichtig zijn..

Als iemand psychisch er helemaal door heen zit dan gebeuren deze dingen.. gelukkig voor de meeste voor ons niet te begrijpen
    (en daardoor komen ook die kortzichtige reacties)

Tuurlijk heeft ze het zelf gedaan.. maar oordelen terwijl je iemand niet persoonlijk kent en haar situatie niet?

Heel vervelend voor je vriendin TS , hopelijk komt ze er snel weer bovenop, en top van jou dat je haar zo helpt!

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ben het wel met Senna eens...ik had zelf ook 6maanden huurachterstand, dreigende uitzetting..en wat ik met het geld gedaan heb? Ik zou t echt niet weten! Het is bekend van mensen als ze heeeeeeel diep in de schulden zitten, ze hun kop in het zand steken, je maakt de post niet meer open, omdat je weet dat t rekeningen zijn..
    Ook heb je ook nog eens last van schaamtegevoel om die woningbouw te bellen voor een betalingstermijn, je moet echt een hoop trots opzij zetten als je hulp wilt om eruit te komen, is echt heel moeilijk.

Ik heb zelf op de laatste minuten te horen gekregen dat ik aangenomen was in de wsnp, dus ik had wat dat betreft mazzel...

En toen zag ik het dus pas in wat voor ellende ik had veroorzaakt..maar gelukkig is dit nu alweer 4 jaar geleden en ben de andere kant opgeslagen, komt geen herinnering meer in huis hahaha

Ts, ik vind je een lieve vriendin dat je haar zo probeert te helpen...maar als ze er echt uit wilt komen, laat haar naar de schuldhulpverlening gaan en in budgetbeheer! Dat werkt echt!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja misschien reageer ik zo 'kortzichtig' omdat ik dus iemand van de andere kant ben. Je kunt zo iemand er niet uitgooien, het is zo vermoeiend en financieel slopend om zo iemand in je huis te hebben zitten. Zij is echt niet de enige zielige.

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #84 luckybird, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Hier ben ik het mee eens. Tuuijk is het heel sneu voor de dame in kwestie, maar die is mevrouw is vooral zelf kortzichtig om wat voor reden dan ook en niet degene die er slachtoffer van worden dat mevrouw haar geld besteedt aan de verkeerde dingen en haar verhuurder maar laat stikken. Ik hoop voor haar en haar kinderen dat ze snel een goede psycholoog/ coach/ begeleider vindt. Superfijn dat ze in ieder geval tijdelijk onderdak heeft.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoe gaat het nu met je vriendin en haar kindertjes TS? Is het ook een beetje te doen bij jou in huis? En is ze wel goed actief bezig om werk en onderdak te zoeken?

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:):p sorry foutje (over draagmoeder)

7. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ze heeft kinderen! Psychisch erdoorheen zitten of niet, ze kon ook om hulp vragen toen ze eruit gezet werd. Ineens kunnen mensen dan wel de ernst inzien. Vind dat zo vreemd.
    Hoop voor de kindjes dat mama hun ten stabiele omgeving kan bieden in de toekomst, ook voor haar hoop ik dit uiteraard!

8. luuus

luuus Niet meer actief

ik vind het niet kortzichtig zeker als je de andere kant ook kent. sneu dat ze er psychisch doorheen zit maar andere worden hier ook de dupe van en komen ongevraagd in de problemen. want zoals umm85 zegt je kan ze niet zomaar er uit zetten en moet gewoon af gaan wachten totdat de rechter dit beslist. plus ze heeft kinderen ze had veeeeel eerder aan de bel moeten trekken en hulp moeten zoeken.

Deel Deze Pagina