Mijn kindje was hellemaal ingedaald en lag vast. vandaag was ik op controlle en opeens is me kindje er weer uit. zijn er mensen die dit nog meer megemaakt hebben en heeft het bij jullie daardoor langer geduurd voor de bevalling op gang kwam ?en is hij uiteindelijk tog zelf weer ingedaald? Ik ben trouwens 37 wk en paar dagen.
Hoi! Mijn zoontje lag volgens de verloskundige ook helemaal ingedaald en vast, al vanaf 34 weken. Elke keer werd het weer opnieuw gezegd. En toen opeens bij 40 weken, sorry hij is toch nog niet ingedaald.... Uiteindelijk pas tijdens de bevalling gebeurt. Niks ergs aan, gewoon vervelend. Kreeg wel het advies meteen te gaan liggen als mijn vliezen braken.
bij mij ook gebeurt, maar wel bij mn 3e kindje. dus waarschijnlijk ook meer ruimte waardoor ze er zo uit kon floepen. tijdens de bevalling netjes ingedaald. tot de vk mn vliezen brak. toen schoot ze weer omhoog! jee, dat was niet leuk! moest op mn zij gaan liggen enz om haar weer te laten indalen, pfff!
Bij een tweede kindje (of daarna natuurlijk) kan dat idd, maar vaak dalen ze dan erg snel in tijdens de bevalling. Als je vliezen breken, moet je idd wel gaan liggen.
Mijn 3e lag er ook steeds en floepte er weer uit. De ene keer lag ze in een stuit de andere keer netjes zoals het hoort. Zo is ze ook echt doorgegaan tot dik 38 weken....
Hier is de kleine niet ingedaald (zonder reden overigens) En ook tijdens de bevalling is hij niet ingedaald. Dus om die reden (en nog wat andere complicaties) is er besloten om m via een ks te halen...
Ben zwanger van mijn eerste kindje en ook bij mij was ze met 37/38 weken ingedaald. Maar bij 39 weken las ze niet helemaal meer in mijn bekken, de vk vond dit wel vreemd omdat de eerste meestal minder ruimte heeft en als ze vast liggen vaak blijven liggen. Maar niets om je zorgen over te maken. Ze is nu weer ingedaalden ben nog niet bevallen..
Mijn kleintje is tot nu toe nog helemaal niet ingedaald geweest. Het is mn eerste kindje, vorige week wel een echo gehad om te kijken of er niets voor zat maar alles was in orde. Als nu mn vliezen zouden breken dan moet ik idd gewoon plat gaan liggen.