nouja

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door justyolanda, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justyolanda

21 sep 2008
    24
    0
    0
    ga studie kraamverzoring doen
    dat vind ik nou weer zo;n vooroordeel over mensen
    als je ouder bent en je valt op iemand die jonger is en de jongste uit de relatie is onder de 20 dan in ene is het niet normaal en heel erg
    maar als iemand op ten duur 31 is en de ander is 41 is alles weer normaal.en dan is het totaal geen probleem
    en sinds wanneer heeft leeftijd iets met liefde te maken.?

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    als ik je goed begrijp gaat het dus over het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend. zag in je vorig bericht dat jij 15 was en je vriend 23.

wat wij daarover denken doet er niet toe. maar je vriend is nog altijd strafbaar.

het feit dat je op deze leeftijd kinderen wilt is niet alleen "on-verstandig" omdat je vriend enkele jaren ouder is als jou. maar ook omdat jij nog minderjarig bent en er best voor zorgt dat je een diploma hebt en vast werk zodat je tenminste kunt zeggen dat je een stabiel leven hebt en je kind zonder zorgen kunt opvoeden... stel je voor dat je nu zwanger zou geraken. geen diploma dus ook geen werk. wat ga je dan doen? op je vriend en de bijstand rekenen? stel je vriend is het zat om verantwoordelijkheid te dragen... dan sta je er in je 1tje voor... of erger nog hij vraagt de voogdij over je kindje... aangezien jij geen vast werk of diploma's of een stabiele omgeving hebt (eigen woning) is de kans er dus dat hij deze krijgt. zou er persoonlijk even over nadenken....

ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen, want het is nog altijd je eigen keuze en je eigen leven. maar mijn mening is: wacht nog een paar jaar en zorg voor een diploma, vast werk en een eigen woning

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi JustYolanda,

Je kan dit in je geopende topic plaatsen. Dit topic doe ik op slot, daar je al een lopend topic hebt.

Groetjes
    Elvira
    moderator zwangerschapspagina

Deel Deze Pagina