Voorleesboek cadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Miniontulp, 26 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aries

Aries Niet meer actief

Mijn favoriete cadeau om te geven en om te krijgen. :) Ik zou er niet zo snel iets in schrijven.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Zo hadden wij de abc en 123 of DnD, ze kan nu redelijk engels en geen genoeg van t verhaaltje krijgen. (nerd familie) Maar die lazen we ookal voor toen ze nog ukkepukkie was hoor.

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    Na m'n bevalling van zoon 1 boeken gevraagd en gekregen van Woezel en Pip maar tot op de dag van vandaag vind hij Woezel en Pip vreselijk.

Waar zoon echt blij van word zijn dikkie dik boeken daar kon hij geen genoeg van krijgen.

Zoon 1 & nu ook al zoon 2 vinden ook kijkboeken erg leuk. Laatst 2 verschillende gekocht met voertuigen. M'n zoon van 1.5 pakt hem ook al zelf.

Leuk idee om een goed boek te geven.

-Pluk van de Petteflet
    -Dikkie Dik
    -M'n eerste voertuigen kijkboek oid.
    -Jip & Janneke
    -Gewoon zoals je bent
    -Gonnie
    -Nijntje (vond mijn zoon ook vreselijk:roflmao:)
    -Rupsje nooit genoeg.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Richard Scarry vinden ze denk ik dan wel leuk. Altijd wel weer wat nieuws te ontdekken. Mijn bezig stadje geloof ik dat die heet, super leuk.

esklessebes vindt dit leuk.
  5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113

Thnxx! Volgens mij heb ik daar idd ook nog een boek van liggen. Zal hem eens tevoorschijn halen:thumup::)

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat is echt een fantastisch boek ♥️
    Sowieso hou ik van prentenboeken :)
    Ik vind dat ook altijd een goed cadeau en krijg ook graag boeken cadeau.
    Andere favorieten:
    Monkie van Dieter Schubert
    Aap op straat van Leo Timmers
    De vrolijke vier seizoenen van rotraut susanne berner (is een super groot kijkboek en daarom wat duurder - maar al jaren favoriet!)

In schrijven hangt af van de relatie die ik met de persoon heb.
    Voor de baby van m’n beste vriendinnetje zou ik dat eerder doen dan de baby van een collega ofzo. Ook omdat ik weet dat mijn vriendin van boeken houdt en zulke boekencadeau’s echt koestert. (Zij gaf ons bij L ook een boek met ingeschreven tekst cadeau!) Bij een ander zou ik eerder voor een beschreven boekenlegger gaan, zodat ze het boek (nu of later) kunnen weggeven.

Stier86 vindt dit leuk.
  7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het is altijd leuk om in een boek te heb en staan van wie je hebt gekregen, voor welke gelegenheid en het jaartal.

Mijn zoontje leest nu in boeken waarin staat. Van H. Voor A... voor je 6de verjaardag sept. 1993. Of iets dergelijks. Het hoeft dus niet spannend te zijn wat je erin schrijft. Maar het is altijd leuk om terug te zien van wie je het ook alweer hebt gekregen en wanneer.

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik zou ook blij worden van een boek met een persoonlijk berichtje erin geschreven.
    Als kraamcadeautje of zelfs nu.

Boeken kunnen altijd!

Deel Deze Pagina