in een overactieve bui heeft mijn 4 jarige gisteren stukje behang van de muur getrokken. heeft hij nog nooit gedaan en nu ook in de goede bedoelingen. gisteren spraken we over nieuwe gordijnen kopen op zijn kamer en misschien nieuw bed. nou dacht hij gisteren avond ik kan niet slapen dus laat ik maar behang eraf halen want dat vind ik niet zo mooi. maar er komt dus geen nieuw behang op zijn kamer (is 1,5 geleden erop gedaan en bewust heel neutraal gehouden). maar nou zag ik op google van die kamers met muurstickers. weet iemand of die ook over behang kunnen? en of ze er dan ook weer af kunnen om ze ergens anders te plaatsen? het stuk losgetrokken behang is bij zijn bedje dus zeer zichtbaar (we hebben geen andere mogelijkheid van inrichten van zijn kamertje helaas).
mijn dochter heeft een prinsessen sticker op de muur,( is niet over de hele muur )die heb ik gewoon op behang geplakt.
kunje die er dan ook weer afhalen als je de kamer wilt veranderen of hij andere stickers wil (bijv. als hij te groot is geworden voor cars-stickers)