Mijn zoontje is sinds gisteravond erg snotterig. En zo ineens out of the blue krijgt ie binnen 10 minuten allemaal soort brandneteluitslag op zijn gezicht, nek, (ietsje op arm en voet.) Weet iemand wat dat kan zijn???
lijkt wel alsof die allergische is ofzo .. Ik zou ff de HA post bellen meis, met die kleintjes kan je beter te vaak dan te weinig bellen
Ik had vd week heeeeel mn armen ineens zomaar uit het niets, allemaal hele kleine rode vlekkies en jeuken joh.... Ik werd wakker en het was weg!
OKE HEEL VREEMD!! Neem zijn temp op: 38,1. En ik kijk naar zijn gezicht en het trekt weg?? Er zit nog maar heeeeel iets???
galbulten misschien? Galbulten (urticaria, netelroos) | huidinfo.nl | heldere folder van de dermatoloog
Mijn dochtertje had het vorige week. Grote plekken met in het midden wat verdikking. Trok weg, en kwam dan op andere plaats weer terug. Post gebeld voor de zekerheid en zolang het gezicht niet zwelde of benauwd kreeg hoefde ik niet te komen. Volgende dag was het stuk minder en dag daarna helemaal weg. Waarschijnlijk allergische reactie.
Klinkt idd echt als urtecaria Daar krijg je vaak allergietabletjes voor Je kunt het oa krijgen door voedselovergevoeligheid, of voor wasmiddel of andere stoffen Trekt vaak binnen 24 uur weg en voelt vaak warm aan en jeukt Je hebt ook koude en warmte urtecaria Ik krijg het bijv bij extreem koude en warme temperaturen
op psz buiten ja, maar hij kreeg het ineens een half uurtje geleden en nu trekt het al weg??? Hij kreeg het toen hij helemaal overstuur was toen hij naar bed moest...??
er is niets roods te zien, was ook niet, gewoon echt WITTE brandneteluitslag zeg maar en een half uur later trekt het zo weg>?