Zat trouwens vandeweek Jip & Jannneke te lezen met dochterlief was Jip in het kolenhok gevallen! het wat? het kolenhok! die bestonden al niet meer toen ik klein was.. laat staan dat mijn dochter het kent Dus dat heb ik maar omgebogen tot de kelderkast....
mja het leukste is gewoon naar de boekwinkel te gaan ze hebben er zoveel leuks.. je kunt uren zoet zijn. en dan zie je ook echt wat je leuk vind en wat niet. wij vonden bijv. knolletje ook erg leuk.. maar niet zo leuk als jan en noortje.. dus die werd het uiteindelijk niet
1 de mol die wilde weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept echt een leuk boek. 2 we gaan op beren jacht 3 fiet wil rennen ook erg leuk 4 aatje piraatje ook geweldig 5 het liegenbeest ook leuk 6 de tijger prins mooi verhaal 7 dikkie dik echt leuk voor de kleintjes 8 jip en janneke 9 bobbie 10 nijntje 11 platvoetje de mini heks soms hebben ze bij bruna ook die aanbiedingen is pas geweest helaas nu niet meer maar misschien binnenkort weer Gr jojo
Over poep gesproken.. "poepie het drolletje" is ook geweldig! Gaat over een poepje dat wordt opgeruimd omdat hij niet gewenst is (midden op de stoep). Ze lezen dat boekje soms op het kdv en dan is het thuis weer dagen grappen en grollen.