Hier zijn ze fan van Saskia en Jeroen. Lees ik altijd een stukje uit voor het slapen gaan. Veder vinden ze vos en haas ook leuk. Annie MG schmidt vinden ze hier niks. Helaas voor manlief, want die wilde dat zo graag voorlezen, omdat zijn vader dat bij hem deed.
Hier houden ze van: Borre Jip&Janneke Knof je Pinkeltje 365 verhaaltjes voor het slapen gaan (over trippel de muis) Saskia en Jeroen Pinkeltje
Ik denk dat het per kind afhankelijk is. Hier heeft DL een hele goede concentratie en geheugen. Ook is ze een echte boekenwurm. Ze mag altijd kiezen welk boekje we lezen voor het slapen gaan. Meestal kiest ze het voorleesboek over dieren (staan 3 verhalen in die ze erg leuk vind), jip en Janneke of matilda. Hoeveel we lezen is afhankelijk van het boek. Zoals jip en Janneke lezen we 2 verhaaltjes, boek over de dieren 1 verhaal en bij matilda lezen we een gedeelte van een hoofdstuk. De verhalen lees ik letterlijk voor aangezien DL het haarfijn door heeft als ik wat probeer over te slaan of er een andere draai aan probeer te geven.