Sinds dit weekend twijfelen mijn vriend en ik weer erg over een eventuele jongensnaam. We weten nog niet wat het wordt en uit de meisjesnaam zijn we wel. Hopelijk willen jullie aangeven welke je het mooiste vindt (en eventueel ook waarom?).
Ik vind Kian leuker omdat ik als ik de naam Reza hoor, niet zeker zou weten of het over een jongen of meisje zou gaan. Ook denk ik dat je bij Kian minder vragen krijgt over de spelling van de naam. Is en blijft natuurlijk allemaal heel persoonlijk! Succes! Jullie komen er wel uit!
Hoi, Ik heb voor Kian gekozen, ik vind Reza een beetje een persische naam ( Iraans ). En daar zou ik zelf niet zo snel voor kiezen. Ik vind Kian stoer en stevig! Gr, Manon
Ik kan uit beide geen keuze maken.. weet niet bij elke achternaam ze straks komen... Misschien klinkt het met de ene naam beter dan met de andere... ( wellicht heb je dat uit den treure zelf al geprobeerd...)
Haha.. ja dat klopt idd. Ze klinken beiden goed bij achternaam en 2e naam die wel al vast staat... Helaas lukte ons ook niet om daarmee de knoop door te hakken...
Als hij arabisch/perzisch bloed heeft zou ik voor Reza gaan, zo niet dan Kian... (Ezra vind ik dan weer heel mooi....moest ik aan denken toen ik de naam Reza zag staan...)
ikzelf zou niet voor reza gaan waarom weet ik niet klinkt me niet zo heel lekker en ja kian hier in de stad woont een meisje die zo heet.. maar vind t wel meer een jongens naam.. moeilijk je hebt niks aan mijn antwoord denk ik sorry
Ik vind Reza meer voor een meisje eigenlijk. Kian vind ik een hele leuke naam. Vandaar ook mijn stem op Kian.
Bij reza denk ik aan een film genaamd ik ook van jou. Het meisje heette reza. Denk dus ook aan een meisje. Ik ga voor Kian ook al is dat ook niet echt een naam waar ik van hou (sorry maar blijft persoonlijk natuurlijk)
Ik vind Kian wat stoerder klinken. Leuke naam! Er is trouwens een speciaal forumonderdeel voor namen.
Ik vind Kian mooier. Verder ken ik ook een jongen die Reza heet en dan heb je meteen een beeld erbij. Ook daarom zou ik dus voor Kian gaan....