Hallo allemaal Ik ben 23 weken zwanger en krijgen een jongetje! Wij vinden het zo moeilijk om een mooie jongensnaam te vinden! Ik zelf houd meer van apparte namen en mijn man juist van simpele. Pfff om het makkelijk te maken. Mijn man vind Sem heel leuk. Is dit niet een zwakke naam? De achternaam is Tuijtelaars dus een korte naam is wel het mooiste denk ik Wat zouden jullie doen?
Heb je helemaal geen voorbeelden van welke namen jij leuk vindt en welke hij nog meer? Maakt suggesties geven wat makkelijker Sem vind ik een erg leuke naam, al vind ik Sam wat vrolijker of zo. Vind het met de achternaam ook erg mooi klinken! Hier lukraak wat ideetjes: Quin Jonah Isha Mauk Stian Leander Jorn, Jorne Maro, Jaro, Taro, Laro Rowin Joren Julias Luxor Almar, Almer Esben Merijn Noam Jorre Tobe Stef Floran Kai Fero Iben Boan Jorian Maurik / Maurick Torben / Thorben Jorrick / Jorrik Biek Jorben Silas Maxim Owen, Owin Revi Kéan Ilan, Ilian Emiel Sil / Sill Diem Lex Raf Seb / Sepp Quinten Silvijn Oscar Levijn Marnik / Marnick Jisse Louk / Loek Moos Nero Jarne Roan Timo Len, Lenn Silvan, Silven Zef / Sef / Zev / Sev Jonan Remi Boas / Boaz Midas Julan Sen(n) Quint Felix Lode Stach, Stas Jarick / Jarik Jari, Jori Tobin Roben Jorick / Jorik Imar Loïc / Loïk / Lowiek Jurrijn Borre Nilo Sten Jelt
Ik kom steeds uit op namen die op een ie of y eindigen Bijv. Djordi, denley, risley. Jamian vind ik ook heel leuk maar denk dat het te lang is voor de achternaam Quinn en Jari vind ik zelf ook heel leuk. Maar mijn man natuurlijk weer niet haha!
Tot nu toe vind ik Sem dan echt het leukst. En anders Quin en Jari. De namen die jij noemt vind ik echt te gekunsteld en te Engels.. Wordt het trouwens een blank kindje of getint? Hier nog wat ideetjes: Aran Boan Danté Daran, Darian Doan / Dóan Doran, Dorian Fernan Ferren, Ferran Finnian Floran Ian Ilai / Eli Ilan Ilian Ishan Iwan, Ivan Jilan Jonan Jori Jorian Jovan, Jowan Jovian Julan Kahan Kaian / Kajan / Kayan Karan Kay, Kayden Kéan Levi, Lavi Louan Lowan Lowie Lucan Maran Nilan Onan Radi Raian / Rajan / Rayan Raj / Rai Rami Rehan, Rohan / Roan Remi Renan, Revan Revi, Ravi Rodi / Rody Ronan Roran Rouan Silvan Sonny Stan Stian Taran Toban, Toben, Tobin Tobi Tobian Tommie / Tommy Troy Veli
Wat bedoel je met een 'zwakke naam'...? Ik vind Sem leuk, Sam ook, Quinn ook. Jorrin vind ik ook leuk. Maar ik houd dan ook niet van Engels, gemaakt en zeker niet van namen die beginnen met 'dj'.