We hebben nog even de tijd, maar kunnen wel wat hulp gebruiken. Een meisjesnaam is niet zo'n probleem (wordt waarschijnlijk Jinthe), maar jongensnamen ... pff, dat vinden we erg moeilijk. Ons "eisenlijstje" Onze dochter heet Thirza, dus moet wel een beetje daarbij passen. Thirza is een hebreeuwse naam, maar we zijn niet persé op zoek naar een hebreeuwse naam. Al vinden we die vaak wel mooi (zo lang ze niet te bekend zijn) liever geen heel erg populaire naam (top 10 naam) geen naam die je altijd moet herhalen of spellen, maar het hoeft ook niet heel gewoontjes te zijn geen engelse namen twee lettergepen vinden we meestal het leukst Tot nu toe kwamen we op Thijmen (nadeel is alleen dat het ook met een T begint) en Jidde. Wat vinden jullie hiervan? Past het bij Thirza? Wie heeft er nog meer ideeen? Oké, brainstormen maar! mama van Thirza
Jinthe vind ik erg leuk! Jidde wat minder in combi met Thirza! Ik noem maar gewoon wat hebreeuwse namen: Benjamin Carmiel / Camiel Daniel David Gabriel Gideon Jonathan Jonah Jorden Jordan Joël Levi Michael Macah (variant mischien Mika gebruiken?) Noah Noach Noam Nathan Omer Ron Raphael Tom Yaron / Jaron Simon Simeon
Er zitten echt veel leuke namen bij. Levi vind ik zelf echt heel leuk, maar mijn man niet. Dat geldt voor meer namen. Dan vindt hij ze weer leuk en dan ik weer. Baby4me: leuke link zeg! Ik zag er veel namen bij zitten die wel leuk zijn en niet heel erg bekend. Het hoeven trouwens niet persé hebreeuwse namen te zijn hoor! mama van Thirza