Hey Hey, Ik ben nieuw hier en zwanger van ons eerste kindje, nu 15 weken Wij zijn een tijdje bezig geweest voor ons wondertje en hebben al een lange tijd voor een meisje 2 namen in gedachten en voor een jongen ook 2 namen. We vinden alle 4 de namen geweldig dus ben benieuwd hoe we straks een keus gaan maken haha. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hierover. Volgende week horen we of we een meisje of jongen verwachten! Voor een jongen: - Quinn - Riv(of Rif) Voor een meisje: - Yara - Mila
Ik vind Yara (of Jara) een erg mooie naam! Mila kan ook prima, maar ik vind hem heel zoetsappig en hou persoonlijk van stoere namen.. Op de jongensnamen heb ik niet gestemd, maar als ik moet kiezen ga ik voor Quinn. Bij Riv moet ik altijd denken aan de afkorting R.I.V. (Rijkinstituut voor de volksgezondheid......) sorry!
Allemaal niet mijn smaak, alleen Mila vind ik wel aardig. Quinn ken ik als meisjesnaam, Riv klinkt als afkorting (Rivka).
Ik vind Quinn leuker voor een meisje, dus Riv al vind ik die eigenlijk ook niet zo. Doet mij denken aan een koraalrif Mila en Yara heb ik niet zoveel mee, maar als ik moest kiezen Jara/Yara.