Voorletters F.M Vinden jullie dat dat kan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arre, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Kan prima, toch?! Zou niet weten waarom niet. Zou me er absoluut niet druk om maken.

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    haha
    Ik ben een "F.M." !!
    Doen!! Harstikke mooie voorletters hoor ;). Nooit vergeleken met de FM radio... nu voor t eerst haha

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mijn associatie: follikel meting :p Maar da's gewoon omdat ik in de MMM zit/zat. Prima voorletters hoor. :)

4. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik dacht ook het eerst aan Follikel Meting. :D wij krijgen ook een icsi kindje ;)

5. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ons kindje krijgt een achternaam wat begint met een C. Toen stelde mijn vriend een naam voor waardoor de afkorting X.T.C. zou worden. Dat gaat me dan net wat te ver, maar ik vind F.M. goed kunnen hoor.

6. mama lexy

mama lexy Actief lid

30 mei 2010
    109
    0
    0
    ik vind F.M ook niet zo raar hoor!
    als wij een jongen krijgen worden zijn voor letters T.V omdat zo ook mijn schoonvader heet en die heeft er ook nooit last van gehad gewoon doen als jij de namen mooi vind!
    liefs lexy

7. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik vind het juist wel grappig want mijn man heeft als afkorting APK en mijn zoontjes BWK en KHK (Koninklijke Hoogheid Kramer) en de derde zou KFK worden daar kan ik alleen nog geen leuke afkorting bij vinden (had eigenlijk FKK moeten zijn haha). Iemand nog ideeen?:)

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik kan me best voorstellen hoor, dat je je zorgen maakt om een afkorting. Sommige zijn er vroeger niet mee gepest, maar mijn vriend helaas wel. Die heet met zijn voorletters D.E. en werd vaak voor koffiemerk uitgemaakt. Als kind zijnde was dat niet leuk. Maar FM vind ik helemaal niet raar!

9. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Mijn initialen zijn ook F.M. :) Dusse...Prima toch?!

10. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hier ook een Icsibeebje ;);)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij wouden eerst de 2e naam met een H en mocht de 1e naam dus absoluut niet met een B beginnen..

BH als voorletters vond ik niet echt leuk, helemaal niet voor een jongen :p.

Nu wordt het VJ....

12. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    F.M. is toch prima, denk niet dat hij/zij daarmee gepest zal worden. Ik maak in ieder geval niet de associatie met een radiozender :)

Hier ook nog steeds twijfel omdat als we de namen nemen die we echt willen ons kind de initialen M.S. krijgt....

13. Arre

Arre Lid

10 sep 2007
    23
    0
    0
    Rotterdam
    Dank jullie wel voor alle reacties. Het is duidelijk dat niet iedereen gelijk aan de radio denkt. En ja, je geeft de namen die je mooi vindt maar toch.... Als je kind daardoor veel gepest zou worden is het voor mij de moeite waard om nog iets anders te zoeken. Maar ik ben nu overtuigd, we gaan een 2e naam zoeken met een M.

14. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hee..dit topic heb ik een tijdje geleden ook in de Lounge gezien, toch?! F.M. zijn mooie initialen, want mijn initialen zijn ook F.M. :)

Deel Deze Pagina