Ik zou het gewoon doen. Mijn initialen zijn ook vreselijk, maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Hoe vaak denk je nou aan OB als merknaam? Nu vergroot je alles nog, maar als je kindje straks deze initialen heeft, past dit gewoon bij hem/haar en zie je er niet meteen een tampon merknaam meer bij.
TV is toch niets twijfelachtigs aan? Wie weet bestaat de televisie over 20 jaar niet eens meer, of als een totaal nieuw product met een nieuwe afkorting. Ik vind TV absoluut geen negatieve initialen. Niet twijfelen als het jullie naam is!
Onze oudste dochter heeft als initialen S.M. Niet ideaal. Maar op school kennen ze haar tweede naam niet eens en ik zie het zelf ook niet meer als ze een officiële brief krijgt o.d. Ik denk dat t wel losloopt.
Nou nee, ik zou er gewoon voor gaan. Mijn ervaring is dat je amper tot nooit de initialen gebruikt of ziet staan. Alleen officiële post. Die van onze jongste is MT. Tja, dat is in de meeste bedrijven ook het management team. Als het nou Karin Uma Tanja was zou ik het wel overwegen..
Ik vond het tijdens mijn pubertijd wel eens lastig. Als je ergens aangemeld moest worden en ze naar je voornamen vroeger of telefonisch wanneer ze wat gegeven nodig hadden.
Er is genoeg keus qua namen, ik zou zo'n combinatie nooit kiezen. Ik ken ook een B.H ouders stonden er toen niet bij stil, anders hadden ze dat niet gedaan.
Mijn vader heeft als initialen ook B.H en niemand die daar op let hoor. Ik weet het omdat het mijn vader is maar ik heb er verder nooit iemand over gehoord.
Ja, daarom twijfelen we ook ik heb inmiddels een andere combi die ik mooier vind en dan wordt het M.A.S.. maar ik moet mn wederhelft nog overtuigen.