Heb hier al veel tips gekregen maar kom er niet uit... N.ick en K.im zijn mijn stiefkids D.jayvano en M.arciano mijn kids En vraag mij nu af welke daar het leukste bij past. Mijn stiefkids zijn echt Hollandse namen waar ik zelf niet zo van hou, zoals je aan mijn eigen kids zietWil graag een middenweg... hebben nog even maar ik kom er niet uit en mijn vriend al helemaal niet
Zoë vind ik het leukst en daarna Hailey. Jaelynn vind ik als enige helemaal niks en totaal niet passen bij Nick en Kim. Fayenna of Vajèn vind ik persoonlijk mooier geschreven maken, Vajenna ziet er vreemd uit.
Ik zou voor Hailey of Zoë (wel met de puntjes op de e en niet op de o ) gaan. Voorkeur voor Zoë. De rest vind ik niets.
Zal je Zoë uitspreken als Zowie of als Zowee? Ik ken iemand waarbij je de naam schrijft als Zoë maar je zegt Zowee en dat vind ik echt zo raar...
Ik vind alleen Zoë mwah, de rest echt niet mooi. Sorry... Dus ik zou voor Zoë gaan. Zonder die -Y Ik zie nu dat je voor Zöe wilt gaan -de puntjes op de o-. Dat klopt toch niet? Ze moeten op de -e toch?!