Hoi dames, Mijn vriend en ik hebben op het aller laatste moment (gisteren met 39 weken en 3 dagen zwangerschap) besloten om toch voor een andere naam te gaan voor onze kleine.. We hadden zo'n 15 weken geleden besloten dat onze kleine meid Lieke zou gaan heten! We vonden het allebei een leuke naam en ik was trots dat we er zo snel overuit waren.. Toen ik 6 weken zwanger was, hoorde ik voor de eerste keer de naam Isabeau van een nichtje en ik was verkocht! Vond het meteen al een prachtige naam! En als mijn vriend het er mee eens zou zijn, zou ze zo gaan heten! Maar helaas, mijn vriend vond de naam niet mooi, hij vond hem te lomp! Nou prima, dan niet, je moet het samen eens zijn over een naam. Dat vond ik het aller aller belangrijkste.. Ongeveer 4 weekjes geleden begon bij mij de twijfels (denk hormonen ) toe te slaan over de naam Lieke.. Vond hem toch te saai en te gewoontjes.. Maar goed, we hadden deze naam al gegeven aan ons meisje (vond ik) en ik had al een kussentje laten maken met Lieke erop! Ik heb toen met mijn vriend gepraat en hij zei als jij het niet eens bent met de naam, dan moeten we hem veranderen.. Maar kom dan ook aan met andere namen.. Maar ik had helemaal geen andere naam, ja Isabeau, maar dat vond hij niet mooi!! Dus we zouden het bij Lieke houden.. Tot mijn vriend eergisteren tegen me zei, ik vind Isabeau toch best een hele leuke naam, ben er aan gewend geraakt en als jij die naam nog steeds graag wilt, dan nemen we die naam voor onze kleine meid! Ik heb hem gevraagd om er eerst nog heel goed over na te denken, omdat hij hem allereerst niet mooi vond en er eerst een nachtje over te slapen.. En gisteren en vanmorgen wist hij het ook zeker, onze dochter zou Isabeau gaan heten!! Hij zegt dat hij Isabeau nu zelfs ook mooier vind dan Lieke.. Nu zijn we allebei heel gelukkig met de naam van onze dochter maar pfft het brengt wel een hoop emoties met zich mee!
Isabeau vind ik een prachtige naam! Lieke vind ik ook mooi, maar Isabeau is net wat aparter. Succes met de laatste loodjes!
hihi leuk he die hormonen ik vind isabeau ook een hele mooie naam (hoewel ik zelf van korte en krachtige namen hou ) nu nog snel een ander kussentje laten maken hihi sterkte met de laatste loodjes!!
Wat zal dat een stres met zich meegebracht hebben zeg! zo kort voor het einde! Maar goed dat de kleine niet al iets eerder ter wereld gekomen is! Succes met de laatste loodjes!
Wel knap dat jullie in de wetenschap dat het kindje elk moment geboren kan worden toch nog een goede beslissing hebben genomen! Ik zou echt radeloos geweest zijn. Isabeau is echt een megaprachtige naam! Alvast succes met de bevalling!
Dank jewel voor de lieve reacties! We zijn zelf ook echt heel blij met deze beslissing! Over de naam zijn we uit, nu zij d'r nog uit Als ze voor dinsdag was geboren, dat had ze zeker Lieke geheten, dus ben erg blij dat ze nog niet geboren is . Nu mag ze wel hoor, hihi. @ Sarahlouise: Isabeau wordt haar roepnaam en haar doopnamen worden Helena (mijn moeder) Anna (mijn vriend zijn moeder)
Wauw wat krijgt ze een mooie naam!!!! Ik ken ook iemand die Isabeau heet en ook iemand met de naam Ise Bo! Echt een mooie naam haha zegt een Ise Bo! En om heel eerlijk te zijn: Ik vind Isabeau veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan Lieke!
Vind Isabeau ook mooier dan Lieke..maaar pfff wel heeeel dapper van jullie dat jullie deze beslissing nu nog durven te maken. Ik zou het niet durven!
Ohh wat een super super fijne reacties!! We zijn ook heel blij met de keuze! Ook al is het op het aller laatste moment
Nou vind Isabeau vele malen leuker dan Lieke!! Dan heeft het toch zo moeten zijn dat jullie meisje zo gaat heten Had deze naam ook voor eens meisje in gedachten.
Mooie naam hoor! Ik snap alleen de reacties niet helemaal van mensen die zeggen dat ze niet meer van naam zouden durven ruilen. Waarom is dat eng?
Isabeau inderdaad mooier Wij hebben de naam 4 dagen voor mijn bevalling nog veranderd. Ik ben ZO blij dat ik dat gedaan heb!
Wat goed dat jullie de beslissing hebben genomen. Ik vind Isabeau ook mooier dan Lieke! Hier ook iemand die heel laat van naam is veranderd. toen mijn vliezen braken! Hihi! En ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van!