af en toe word ik gek van lorenzo haha

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door veghelsemeid, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    af en toe word ik echt gek van lorenzo haha

nu hij het op zijn buik rollen door heeft,

doet hij het ook in zijn bedje,

maar zodra hij op zijn buik ligt zet hij het op een brullen

dus wat doet mama?

die legt hem weer op zijn rug,

en wat doet meneer?

hup gaat weer op zijn buik

en weer huilen

word er gek van haha

verder is hij super ondeugend

zit aan alles waar hij niet aan mag zitten haha

en als je dan nee zegt en een tik op zijn vingers,

kijkt hij je aan en doet het vrolijk nog een keer

verder is het een schat en bijna altijd vrolijk

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    lief he?! hihi

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat van dat omrollen en dan gaan huilen herken ik...
    Ik ben hier al twee maanden in de weer om hem 100x per dag terug te rollen ;) En hij kan echt wel zelf terugrollen, want dat heb ik een paar keer gezien toen hij dacht dat ik niet keek. Maar hij vertikt het om elke keer zelf terug te rollen! Gevolg: elke 5 minuten dat hij in de box of op de grond ligt, moet ik opstaan omdat ik anders een woest brulconcert te horen krijg.

Ach ja, ze houden je wel van de straat he ;)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heeft hier ook even geduurd maar inmiddels doet ie dat gelukkig niet meer :)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier heeft hij het rollen op zijn buik ook ontdekt !!
    maar eind mei kon hij al van buik op rug draaien...
    maar nu... nee hoor... draait alleen nog maar op zijn buik en niet meer terug...

ik herken het echt heel goed, word ik ook niet goed van :p
    meneer schreeuwt moord en brand, mama draait hem terug,
    kan de kont nog niet keren... en meneer schreeuwt alweer want ligt op de buik....

ik zou bij mezelf denken... als je weet dat je het niet leuk vind op de buik.... zou ik me niet eens meer opdraaien :p

maar het heeft wel wat hoor... kan er soms zo gek van worden dat ik er gewoon van moet lachen.

* soms draait hij snachts ook opeens op zijn buik en daar schrikt hij ook wel van *

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    hahaha dit roep ik ook altijd!
    Waarom jezelf telkens pijnigen op je buik als je dat niet leuk vindt??
    Konden ze het ons maar uitleggen he..hihi..

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    hahaha jaa was hier in het begin ook! Maar nu valt hij zelfs op zijn buik in slaap. Niets aan te doen, rol in hem terug, 10 min later ligt hij weer prinsheerlijk op zijn buikje te slapen. En spelen op zijn buik kan die als de beste, even als op zijn zij.

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja ik herken het idd ook.
    Wendy kan al tijden rollen (en idd ook dat gedoe met omrollen in dr bedje en zo in het begin). Die rolt de hele kamer door als ze wil maar ze heeft eindelijk kruipen onder de knie...nu ze langs tafels kan lopen (tja je moet toch op een of andere manier bij die tafel komen!).
    Maar nu hebben we weer n nieuwe tik. We gaan op ons buik slapen. En dan meteen al tijdens dat we de laatste BV krijgen. En dat gaat dus niet dus word eerst mn tepel helemaal uitgerekt om dan op het aller uiterste uit dr mondje te floepen... AU!
    En bestaat er zoiets als slaapkruipen? Want volgens mij doet ze dat nu ook. En ze ligt nog in dr ledikantje naast mij. En dan hoor je ineens ritsel schuif BONK! En dan heeft ze de bovenkant van dr bedje gevonden en ligt ze met dr bol in n hoekje te snurken... En mama is dan wakker ;)
    En ik leg dr toch altijd op dr rug in bed....
    Dus wij genieten ook nog volop van het rollen enzo ondanks dat onze meid weer n stukje ouder is (in de herfst vakantie gaat ze in dr eigen kamertje....denk ik). Achja...hoort erbij denken we maar....fazes enzo..
    Gelukkig rolt ze nog niet op dr buik als we verschonen....of...had ik dat niet moeten zeggen?;)

Deel Deze Pagina