Ben zo trots op onze dochter van 5 maanden! Mevrouwtje vond op visite gaan nooit zo geweldig, vooral als er veel vreemde mensen waren. Ook zit/zat ze in haar 5 maanden-sprong én was ze afgelopen week uit haar hum van de buikgriep(diarree, gelukkig geen koorts!). De nieuwjaarsborrel bij onze schoonouders stond al weken gepland, en ik zag er best tegen op; zoveel vreemde mensen, een hoop gekakel, iedereen die haar aandacht vraagt, en dan ook nog aan 't einde vd middag, niet haar sterkste punt vd dag. Ik vind het elk jaar reuze gezellig, maar nu had ik er slapeloze nachten van; zag het ergste scenario al voor me; een krijsende baby tussen de visite die niet meer stil te krijgen is met niets... Vannacht helemaal geen oog dicht gedaan! Maar wonder boven wonder vond onze dame het reuze gezellig met al die ooms en tantes! ze zat lekker bij een tante op schoot, (kon ik even wat te eten halen) en bij opa en oma, die ze niet eens zo veel ziet, zat ze ook heerlijk te genieten. Had haar op gegeven moment wel even in bedje gelegd die mijn schoonouders klaar hadden gezet, dat ging goed(viel me ook mee, vreemd bed, vreemde kamer), tot de hond enorm begon te blaffen, dat vond ze eng Maar toen manlief haar uit bed haalde was het over en vond ze het geweldig om weer tussen alle familie te zitten. Ben dus enorm trots op haar! ze heeft een fijne middag gehad, en ik ook! we hadden geen kind aan d'r! Wel was ze moe, in de auto viel ze in slaap en in de box thuis vielen haar ogen na een kleine huilbui ook meteen dicht. Maar hee, op je opa, oma, tantes en ooms passen is zwaar werk hoor! *Super trotse mama!!!*
Heerlijk! Fijn als je zorgen voor niets blijken te zijn en je gewoon leuk ergens heen kunt met je kindje. In het begin is dat ook nog een stuk spannender natuurlijk. Goed vooruitzicht voor het volgende familiebezoek!!
He wat goed zeg! Daar mag je zeker trots op zijn Hier ook een mannetje wat niet zo van drukte hield. Hij is ook vaak jaloers als er mensen bij zijn oma en opa zijn want oma en opa zijn van hem en van niemand anders (kijkt dan iedereen heel boos aan) Met kerst naar mijn ouders, toch redelijk druk voor ons doen en hij had er ook heel veel plezier in, lekker gespeeld, zat naar iedereen te luisteren, brabbelde mee Die kleintjes laten ons vaak versteld staan he. Maar daar mag je heel zeker trots op zijn