Reflux welk ziekenhuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JetZwolle, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JetZwolle

JetZwolle Lid

4 jul 2008
    77
    0
    0
    Moeders die ervaring hebben met reflux bij hun baby:
    in welk ziekenhuis zijn jullie echt goed geholpen?
    Ik krijg alleen Zantac voor mijn zoontje en ik vind dat dit niet afdoende werkt. Hij is nu 8 maanden en heeft nog steeds last van de reflux.
    Ik heb al veel moeite moeten doen om deze medicatie te krijgen en nu wil de kinderarts geen andere medicatie proberen of verder onderzoek doen.

Heel graag tips. Ik hoop dat er een ziekenhuis in de omgeving van Zwolle bij zit ;)

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk zeg.

Mijn meisje hft ook erge reflux pas met 7mnd
    nexium gehad ging veel beter n nu met z 20mnd nog steeds
    reflux. Bij ons hft de reflux voor veel ellende gezorgd dus ik
    hoop dat er iemand is die jullie serieus neemt want veel ka'sen vinden
    het onzin

3. JetZwolle

JetZwolle Lid

4 jul 2008
    77
    0
    0
    Dan ben ik erg benieuwd in welk zh je nexium voorgeschreven hebt gekregen!
    PFFF 20 MAAND...

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat raar dat ze alleen zantac willen voorschrijven! mijn huisarts gaf me op zijn minst al losec, dat is weer ietsje beter als zantac

bij de jongste werkte losec ook niet dus van de kinderarts nexium gekregen.

wat dom dat ze je niet willen helpen, mijn huisarts zei toen gewoon zantac is het medicijn wat ze het eerst geven, wat ook kan werken als ze het maar een klein beetje helpen, maar dat dat wel het lichtste medicijn was

dus is volges mij toch ook wel algemeen bekend?

ik zou gewoon zeggen ik zou graag nexium voor mijn kindje willen aangezien de zantac niet werkt.

kindjes kunnen hun slokdarm hier mee gewoon verbranden he, met reflux ( bij mijn kindjes allebij geweest) en als de zantac dus niet genoeg werkt, dan gebeurt dat dus gewoon alsnog...

ik zou echt ff op je strepen gaan staan hoor, desnoods second opinion vragen!

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik loop met mijn zoontje in het Rivierenland ziekenhuis, en kreeg met 4 weken meteen Nexium mee van de KA. Zijn antwoord was: Baby's behoren geen pijn te hebben, en mama's hebben hun slaap hard zat nodig.

Ondanks mijn goede ervaringen met Zantac (dochter had ook reflux, en bij haar werkten het al een trein), wilden hij niet beginnen met Zantac, maar meteen Nexium geven.

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    Hier had mijn jongste zoontje ook meteen de nexium gekregen van de kinderarts hij was geloof ik een week of 4 en werkte er goed wij kwamen in Zutphen in het ziekenhuis

Deel Deze Pagina