Mijn zoon kan paar stappen doen. Wij hebben een laminaat thuis, hij heeft sokjes aan en glijdt hij vaak. En ik vind alleen sokjes ook koud. Wat is het beste bijvoorbeeld van die leeren schoentjes van hema of slofjes?
Ik heb het eens bij een wat duurdere schoenenzaak gevraagd en de verkoper zij heel eerlijk tegen me van ; We hebben hier hele leuke schoenen maar je kunt beter van die ouderwetse leren schoentjes kopen bij de schoenmaker. Dit is beter voor hun voeten. Dit zou volgens hem te maken hebben met dat de meeste schoenen de kindervoeten in een bepaalde stand dwingen. En die klompschoentjes zouden dit niet doen. En het moest absoluut een flexibele schoenzool zijn. Toch ook verfrissend eigenlijk. Een eerlijk antwoord van een verkoper.
Emme loopt altijd op van die dikkere sokken met antislipnopjes eronder van Falke. Ze zijn best duur, maar onverslijtbaar. Pim
Ik denk het niet, hier nooit koude voetjes, mijn zoontje loopt ook altijd op leren slofjes op laminaat en hij glijdt ook nooit uit, hij rent er ook mee.
Ik gebruik altijd Zootjes, die zitten toch het allerbest. Ze zijn van leer, zeer flexibel, lekker warm (ookal zien ze er niet zo warm uit) en ze glijden niet...Gewoon even googlen op Zootjes of op babyslofjes, dan kom je ook nog andere merken tegen, mss dat een ander merk jou wel meer aanspreekt. Maar keuze te over hoor in dat soort flexibele slofjes...En gewoon via internet te bestellen en anders bij google eens het merk wat je wilt en verkooppunten intikken, dan krijg je vast wel wat adressen...
Ehh das een goede. Volgens mij wel bij de betere schoenmaker? Anders even daar vragen. Moet bekennen dat we vlak daarna een stel kregen van mijn schoonmoeder. (Ben gezegend met een schatje van een schoonma. Ze vroeg wat hij nodig had )
Ook al loopt mijn ventje nog niet. Ik heb zootjes. Deze gaan heerlijk aan en blijven altijd goed zitten. Die leren slofsokken krijgt hij altijd uit en met de zootjes lukt dat niet. Verder kan hij zich er goed mee afzetten.
Ik ben helemaal fan van de BabyPaws... vooral de wrapz zitten hier perfect... ze glijdt niet meer uit en zitten lekker warm (wel sokjes er onder doen hoor). http://www.babypaws.nl (bij leverde ze binnen een paar dgn)
Hier een fan van Aapies!! Hele leuke slofjes, zien er een beetje uit alsof het sneakertjes zijn. En ze blijven goed zitten!
Fenna heeft van die zweedse sloffen (ben de naam kwijt) en babyproof van shoesme. Wel duur, maar ze staat er gewoon wat steviger op. (en ze kan haar sokken niet zo snel meer uit trekken)
wij hebben ook aapies kun je kopen op baby-schoentjes.nl heel leuk en zitten prima. Liam krijgt ze niet uit, terwijl hij zijn sokjes wel altijd uittrekt.
Jelle heeft een hele tijd Roosjes gehad. Die zijn hetzelfde idee als de Zootjes, maar een stuk goedkoper... 15 euro geloof ik, alleen duurt de levering wel een week of 2 omdat ze op bestelling gemaakt worden. Maar Jelle heeft er prima op leren lopen, ze glijden niet op onze houten vloer en ze blijven goed aan de voetjes zitten. Inmiddels heb ik voor Jelle gewone sokslofjes van Prenatal. En die blijven ook goed zitten..