voorlezen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door speentje2012, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als ie aan het eind van de middag moe is dan wil ie nog wel eens naar een verhaaltje luisteren maar verder is het nog geen voorleesfan...

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.971
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zodra ik merkte dat hij wat gerichter naar dingen ging kijken. Ik weet de leeftijd zo niet meer.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ben structureel begonnen met 11 maanden (voor het slapengaan). Daarvoor wel af en toe ook gedaan. We lezen van alles voor: Nijntje, Gouden Boekjes, boekjes met/over dieren zijn favoriet. Verder: Gonnnie het gansje, Kikker (Max Velthuis), Barbapapa (de boekjes met kartonnen bladzijden).

4. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    bedankt voor de reacties. ik ga dan binnenkort maar een paar boekjes aanschaffen en kijken wat ze er van vind

5. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ze is nu 3 maanden en zijn sinds een paar dagen begonnen met een echt bedritueeltje (evt badje, dan in slaapzakje, fles, 'tandjes poetsen', en dan boekje lezen en slapen), gewoon omdat het leuk is en het wat structuur geeft. Ze ziet het boekje wel maar snapt er natuurlijk nog niet heel veel van. Vooral ook leuk voor ons, hihi. Maar het even rustig zitten heeft ook wel wat voor haar merk ik. Ik vind het gewoon leuk om te doen en belangrijk dat ik boekjes voorlees, dus ik wilde er gewoon mee beginnen wanneer dat goed voelde.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Sinds een paar maanden lezen we (nouja onze zoon wil altijd papa) een verhaaltje voor het slapen gaan. Overdag lezen we als het uitkomt. Ene dag wel,andere dag niet.

7. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Helaas, hier heeft madam geen enkele rust in haar lijf en zit dus ook niet stil bij het voorlezen. Ze vindt er helemaal niets aan... :(

Deel Deze Pagina