Daan slaapt door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het is een WONDER.
    Ik had gehoord dat als kinderen slecht slapen of niet door slapen dat je dan het ledikant helemaal tegen de muur aan moest zetten. We hebben het 2 nachten nu gedaan en hij slaapt nu van 20.00 tot 6.30. Eindelijk zijn we zover dat hij doorslaapt hier kan ik wel aan wennen :)

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    GEFELICITEERD! :D :D

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Yes! Lekker hoor :D

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Huh? Het ledikant tegen de muur? Zodat ze zich geborgener voelen ofzo? Maar mooi dat het werkt! Kun je weer lekkere nachten draaien!

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    onze tycho slaapt ook nog niet door die is zon 20 keer per nacht wakker en wil nog steeds die melk in de nacht

heb ook alles al geprobeerd maar tevergeefs

super dat het bij daan wel werkt ;)

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jajaja GEWELDIG wat heeerlijk.
    Onze Niels slaapt nu ook al 3 nachten door echt heerlijk.
    Ik schrok de eerste nacht trouwens wel wakker om 5 uur, ik had hem niet gehoord haha

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb bij de babywalz zo'n hoofbeschermer gekocht die bijna de hele breetse van het bed hierdoor voeen ze zich ook geborgen. Ik denk dat dit ook helpt als ze dan wakker worden zien ze niet ineens een hele grote ruimte

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Das ook vervelend ja ik kwam ook niet van die nacht flessen af maar ineens was het hier raak. Hopelijk heb je ook snel je nachten terug.

Haal je hem er 's nachts uit? Ik gaf daan gewoon die fles in bed hij dronk hem dan op speelde nog een half uurtje en viel dan weer in slaap

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik mocht dat absoluut niet gebruiken van de kraamhulp.
    wat heerlijk dat hij doorslaapt! goh ik wist dat niet van het bedje tegen de muur. gelukkig slaapt mijn moppie al vanaf week 5 door, haar bed staat trouwens ook tegen de muur aan.

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hmm dat wist ik ook niet van het bedje tegen de muur aan.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik snap als een kindje nog niet kan draaien dat het dan afgeraden word. Maar het zit zo goed vast dat krijg je echt niet makkelijk los.

En als het echt gevaarlijk is dan zijn ze in nederland niet eens meer te koop het is geen kleine hoofbeschermer hoor.

http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... Position=7

Dit is hem dus ze kunnen nergens met hun hoofdje ofzo eachter blijven haken

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb er 1 die alleen aan de achterwand zit.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ja die heb ik ook kreeg ik note benen bij de babykamer. Maar die vind ik zelf ook niks vind ze te eng ;)

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    super zeg ik had er nog nooit van gehoord
    gelukkig sliepen die van ons snel door want hier kan geen ledikantje tegen de muur hahah

15. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Toch maar proberen dan?
    Ik denk dat als ik mijn Daan zijn bedje tegen de muur schuif, hij al het behang er af krabt :( Dit vind ie op het aankleedkussen nl ook een erg leuke bezigheid :)

Ik weet nog dat ik als klein meisje nachtmerries had en boze mensen op de muur zag waar mijn bed tegenaan stond. Mijn moeder heeft mijn bed toen tegen de andere wand gezet en weg waren de nachtmerries...kan gek lopen he...

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Super! Wat fijn dat hij doorslaapt! :D

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Maar nu vraag ik me af. hij is dinsdag 9 maanden. Hoelang mag er dan max tussen zijn voedingen zitten. Vanmorgen schrok ik om 7.30 wakker terwijl hij er al om 1830 inlag. Na mijn gevoel is dat te lang.

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Helaas ik heb tevroeg geroepen sinds afgelopen zaterdag is het weer helemaal pet en zit meneer weer helemaal in zijn 4 uur ritme

Deel Deze Pagina