Ik heb al heel lang zeer regelmatig tot zowat constant pijn rechtsboven in mijn buik, ong. waar de placenta zou liggen volgens de echo en sinds een dikke week ook licht bloedverlies. Donderdag nog gemeld in 't zkh op de controle en toen is er getest op infecties (ik neem aan dat er niks uit gekomen is want heb nog niks gehoord van hen). Iemand nog ideeën wat het kan zijn? Het doet echt erg pijn, kan geen enkele houding lang verdragen en slaap daardoor ook weinig en slecht. P.S.: Het voelt daar ook altijd heel hard en gespannen aan maar anders dan de harde buiken die ik op de rest van mijn buik heb.
Sorry geen advies maar hoop wel dat het wat beter met je gaat. Heb je al iets van een uitslag gehoord of mag je niet op een bepaalde dag bellen? Succes!!
Bij mn eerste zwangerschap had ik ook veel pijn rechts bovenin mn buik en nu ook weer. Nu heb ik mn verwarmde hittepit er weer opliggen en pak ik soms een paracetamol. Ik kan ook alleen maar fijn op mn linkerzijde liggen. De oorzaak was en is nu ook weer de ligging van de kleine. Ze ligt gewoon met haar kontje tegen mn middenrif aan. Ik zou me wel zorgen maken om je bloedverlies. Als je het niet vertrouwt zou ik tofh weer je vk of gyn bellen. Hoever ben je in je zwangerschap?
Eens! En laat je niet afwimpelen in het ziekenhuis. Je maakt je zorgen en je hebt veel pijn, twee dingen die stress geven. En stress = hoge bloeddruk. Ook niet bepaald goed!!! Sterkte hoor!