Hoi, begin maart ga ik trouwen. Ik ben dan 28 weken zwanger. Ik wil geen echte trouwjurk aan, maar uiteraard wel iets feestelijks. Heeft er iemand tips voor goede (web)winkels, waar ik over een aantal weken kan gaan kijken? Alvast bedankt
Tiffany rose, daar heb ik mijn jurk ook vandaan. Hebben veel verschillende jurken en snelle levering (ik had mijn jurk op woensdag besteld en maandagmorgen had ik hem in huis)
Hier ook de jurk van Tiffany Rose online gekocht. Anders zit er een winkeltje in Amsterdam dat ook leuke feestkleding verkoopt... toevallig heb ik daar de jurken gepast alleen ze hadden degene die ik wou niet in de winkel. Ruimschoots. Heel fijn personeel daar ook
Hier ook met 29 weken in tiffany rose getrouwd. Vond zelf groot vallen dus zou wel ff passen. Als je niet te ver van adam woont is ruimschoots een aanrader.
Ik heb een handig familie lid in de schoonfamilie die mijn trouwjurk zelf voor mij gaat maken helemaal aangepast op mijn lichaam. Wij trouwen 24 maart. En hoef dan in prencipe nog maar 1 maand voor de uitgerekende datum. Ik vond de jurken van tiffany rose er ook wel heel mooi uitzien!, denk dat je daar even moet kijken als je daar niet zo ver vandaan woont.
Vriendin van mij trouwde in haar 33e week. Jurkje van steps en door n naai atelier exact op haar zwangere lijf laten aanpassen! Was erg mooi
Honneloeloe in Leiden. Ze verkopen galajurken, cocktailjurken en eenvoudige trouwjurken voor een hele leuke prijs. Zwangere vrouwen mogen binnen vier maanden de jurk ruilen als ze hem niet meer passen. Dus dan kan je toch alvast een jurk gaan uitkiezen. Week van te voren passen en als hij toch te krap is nog gaan ruilen voor een grotere of andere. Voor de bruiloft van mijn zus heb ik dit gedaan met een galajurk.