Voorlichting gevraagd :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fabrosa, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Dit is de eerste ronde en de eerste bewuste cyclus zeg maar.
    Heb altijd een gemiddelde cyclus van 29 dagen.
    Had laatste menstruatie op 12 oktober, daarvoor op 16 sep, daarvoor 14 aug, en 12 juli.
    Deze maand begonnen met digitale ovulatietesten, deze gaf op 26-10 smiley. Op 31 oktober had ik echter roze bij afvegen.
    Dus 26 okt positieve ovu, 28ste eisprong misschien.
    Dan zit ik nu op 15 dpo.
    Of op cyclus dag 32 en ben nog niet ongesteld.
    2 vage testen gehad waardoor ik dacht dat ik zwanger was guster toch gewoon negatief.
    Heb ik dan nu een langer lf fase?
    Wie kan me uitleggen hoe het werkt?

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Heb je gestopt met testen na je positieve ovu-test?

Het kan evengoed zijn dat je ei niet onmiddellijk gesprongen is. En het roze je ei was. Stel dat het roze je ei was ben je eventueel nu nog te vroeg om te testen.
    Ik zou ten vroegste zaterdag opnieuw testen.

Als je tempt ben je zeker wanneer je ei is geweest.

3. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het roze m'n ei was, is dat ruim 5 dagen later dan?

Bij de digitale testen is het zo, dat na het meten van de piek, de test daarna niet meer gebruikt mag worden.
    Ik heb dat wél gedaan onwetend, was na de 48 uur smiley negatief. En afgelopen zaterdag 7 nov opeens een knipperende smiley, wat betekent een naderend ei.
    Ik heb maandag clearblue gebeld, deze test was 12 dagen na mijn lh piek en de adviseuse zei dus dat zo laat of 2 x eisprong niet kon.
    Zij Zei dat hun ovu test positief reageert op
    Verhoogd lh, verhoogd oestrogeen en hgc dus dat ik maar een zwangerschapstest moest doen.
    Die was dus negatief.
    Ik heb eergister en gister 12 en 13 dpo tuurstrepen gehad gister was ie echt negatief.
    Als ik al zwanger was had de test donkerder moeten worden.

Ben van plan om deze nieuwe ronde te gaan tempen alleen nog niet ongesteld, dat kan dus komen door later ei of langere lf fase las ik? Begrijp er in ieder geval niks meer van.

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    de stelling dat alleen met tempen je zekerheid hebt lees ik erg vaak, is waar, maar mijn fert.arts zegt dat de keren dat een ovu test niet bleek te kloppen en er geen daadwerkelijke eisprong op volgt, verwaarloosbaar zijn. Dat gebeur bij een enkeling claimt ze.

Het enige wat erop zit is wachten denk ik, je ongi zal er of snel aankomen of misschien maak je traag het hormoon aan of misschien was je innesteling pas op cd 10 of misschien is je LF 18 dagen....geen idee:( kan dus echt van alles zijn. Wel lastig die onzekerheid, succes en hopelijk weet je snel meer. Google leert ook veel; heb zelf veel aan deze site gehad; Wanneer ben ik vruchtbaar? Herken je vruchtbare dagen!

Succes!

5. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zal even op je linkje kijken.. helaas is wachten idd het enige wat ik verder kan doen!
    Dankjewel voor je reactie!

Deel Deze Pagina