Hoi dames, Mijn vriendin zal rond volgende week bevallen van haar eerste kindje. Nu zullen we elkaar zondag nog even zien voordat we op vakantie gaan. Ik wil haar graag een cadeautje geven voor de bevalling, of voor de eerste uren daarna. Wat is een leuk cadeau voor een aanstaande mama? Het is haar eerste en ze is best zenuwachtig voor de bevalling. Kleertjes e.d. heb ik haar al cadeau gedaan, ik zoek nu meer iets dat heeel goed van pas kan komen en waar je zelf niet direct aan denkt... Ideeen?
Ik zou dan ook kiezen voor een leuk verzorgingspakketje met douchegel of badgel, en een fijne bodylotion! Echt iets voor haarzelf!
Dank dames, dat is een goed idee! Even juist geen babycadeautjes, maar echt een verwenpakket voor haarzelf.
bij dat verwenpakketje een lekkerwegbon van bijvoorbeeld de hema, om samen met jou een lunch, high tea, diner, borrel te doen ergens, dan heeft ze ook nog iets leuks om naar uit te kijken en als ze eraan toe is om gezellig met jou samen op stap te gaan.
Waar ik na de bevalling veel behoefte aan had: chocolade!! Direct na de bevalling ben ik zo'n enorme Twix op gaan eten! Een luxe verwenpakket voor in bad of onder de douche is ook wel lekker. Heb ik ook gehad en bij de eerste echte douche thuis na de bevalling gelijk gebruikt, heerlijk! En bon voor een oppasbeurt met een dinercheque hebben wij ook gehad, maar nu, ruim 2 jaar later, nog steeds geen gebruik van gemaakt.
Als ze borstvoeding gaat geven, zal ze nog even moeten wachten... Inderdaad een leuk pakketje. Misschien ook een boek/tijdschriften erbij?
Ze drinkt sowieso niet, maar is ook van plan om borstvoeding te gaan geven. Zoogcompressen liggen allang klaar, ze is helemaal voorbereid met haar ziekenhuistas. Het gaat een verwencadeautje worden voor haarzelf, voor in bad of onder de douche. Ze houdt erg van scrubben en dat soort dingen.
Vriendin van mij een mamapakket gegeven. Elke dag een cadeautje open maken en een briefje of gedichtje erbij. Zij heeft er 5 dagen plezier aan gehad. Was een bodylotion,lekkere douchegel,iets lekkers gewoon kleine dingetjes
Mijn eerste gedachte inderdaad een (geweven) draagdoek! Juist voor een alleenstaande mama héél handig! (of aqua sling, kan ze douchen met baby en heeft handen vrij voor zichzelf )
Ze is niet alleenstaand, of bedoelde je dat niet? Draagdoek heeft ze al. Ze is zoals gezegd overal op voorbereid. Maar misschien daarom vergeet ze een beetje aan zichzelf te denken. Dat ga ik dus voor haar doen Bedankt voor alle goede tips!
Lekker een verwen pakket. Bv 5 cadeautjes, waarvan ze elke dag 1 mag uitpakken en dan puur voor haar zelf. Trouwens wat lief van jou dat je daar aan denkt