scherpe steken en drukkend gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjmmie, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb sinds zaterdag echt scherpe steken (onderin, echt helemaal onderin;)) en een drukkend gevoel boven het schaambot, ik herken het niet echt van de vorige zwangerschappen, het geeft me ook geen onrustig gevoel ofzo dat ik het gevoel heb dat ik direct moet bellen. heb ook wat drukkend gevoel in de onderrug...

is dit voor iemand herkenbaar?

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je of de kleine al ingedaald is? Ik heb ook een aantal keer van die vaginale steken(aan de binnenkant) gehad en begreep dat dat indalingsweeen hebben kunnen zijn.

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier heb ik er ook last van gehad vorige week.. volgens de VK, indalings weeën..

Hier nog wel een beurs gevoel in mijn kruis.. denk dat mevrouw hier nu wel goed vast ligt met dr hoofdje.. echt een fijn gevoel is het niet..

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    de baby lag nog niet helemaal ingedaald, mijn buik golft ook helemaal steeds, en kan het soms niet helpen om af en toe oeh te roepen (gaat echt vanzelf, zo scherp) iedereen kijkt me dan heel verschrikt aan terwijl er eigenlijk nog helemaal niks aan de hand is, ik word eerlijk gezegd een beetje melig maar ook onrustig de laatste dagen..

5. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde als jou! En met indalen kan het bij mij niet te maken hebben, want ze is al 3 weken volledig ingedaald. Afentoe geeft ze zoveel druk van onderen dat ik me afvraag of mijn vliezen dat wel blijven houden ;)

6. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    En inderdaad hier ook regelmatig een OE en een AAAH en een gek gezicht haha

7. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had vandaag ook een persend gevoel, iets meerzeggend als drukkend. morgen naar de vlos ben benieuwd of ik al wat gratis cm heb ;)

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden misschien dat jullie het drukkende gevoel thuis kunnen brengen wat ik nu heb, al een paar dagen, het voelt net alsof er een baksteen onder in me buik zit, verder geen pijn ofzo en het zakt ook wel weer af voor voorweeen is het nog veel te vroeg dus ben ook niet bang dat dat het is maar wat is het dan?

gr regi

Deel Deze Pagina