hoe voelt bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hoi meiden, ik ben nu bijna 20 weken. Laatst ging ik wandelen met mijn vriend en ik kreeg aardige pijn rechts ondering mijn buik. Stekend gevoel. We zijn rustiger gaan lopen en toen ging het wel weer.

Nu heb ik het nog wel een beetje, maar het komt op en gaat weer weg...hele korte golfjes van stekende/zeurderige pijn zeg maar. Zowel rechts als links, maar meer rechts echt onderin. Ik heb er niet heel veel last van, maar prettig is het niet.

Is dit bandenpijn? Harde buiken zijn het niet, want het voelt niet hard.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik had het ook tijdens de vakantie.
    Bij mij voelde het als steken in je zij van het hardlopen maar dan onderin.
    Ik heb het maar op mijn banden gegooid want ik weet anders ook niet wat het is.
    Inderdaad je buik wordt niet hard dus dat is het niet.

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    hey meid

is ja een rekkende pijn zo voel ik het als uit bed wou komen ging het niet makkelijk en mijn vriend keek me echt aan wat doe jij heb je weeen ofzo hehe.maar heb toen goede tips van VK gehad ik gebruikten mijn buikspieren vaak nog en belasten die te veel heeft ze mij uitgelegd hoe in stappen uit bed te komen waar op te letten en stevige schoenen.Ik zou gewoon even met je VK praten ze kan je goede tips geven en vertellen of bandenpijn is of iets anders.

liefs,

4. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Heb dit ook als ik een stukje gelopen heb (1 rondje Ikea en ik sterf van de pijn :p). Heb het even aan vk gevraagd en het is idd bandenpijn. Niet veel aan te doen, behalve rustig aan doen, even gaan zitten en eventueel een warme kruik of douche ofzo.

Deel Deze Pagina